Toimintaa

Tanssiinkutsut Etelä-Pohjanmaalla

Tanssit alkavat aina klo 13, ellei toisin ilmoiteta

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin Tapahtumakalenteri

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin tapahtumia. Lähes kaikista löydät oman erillisen artikkelin, kutsun tai tapahtumaselosteen kotisivujen tapahtumista tai ajankohtaista -osiosta.

Piirin edustajat karaoken EL mestaruuskilpailuihin on valittu - lue niistä joko täältä tai Ajankohtaista-osiosta

Nyt on myös piirin kisa käyty, tulokset ja tapahtumainfon löydät täältä

Tervetuloa Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin mölkkykisaan

Tervetuloa mölkyn EL Etelä-Pohjanmaan piirinmestaruuskilpailuihin Soinin yhteistalolle (urheilukenttä), Multiantie 29, 63800 Soini keskiviikona 26.2019 klo 11 alkaen.

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin golfkisat Kauhajoella

Eläkeliiton Kauhajoen yhdistys järjestää golfin piirinmestaruuskilpailut yhdessä Botnia Golfin kanssa Kauhajoella perjantaina 28.6.2019.

Rantaonginnan piirinmestaruuskilpailut Lehtimäellä

Tule EL Lehtimäen yhdistyksen järjestämään rantaonginnan piirinmestaruuskilpailuihin 4.7.2019.

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin kevätkokous Ilmajoella 6.4.2019

Runsas yhdistysten edustajien joukko kokoontui päättämään vuoden 2018 toiminnasta ja talouden tunnusluvuista Ilmajoella 6.4.2019 pidettyyn Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin kevätkokoukseen.

Esko Ahosesta EL Etelä-Pohjanmaan piirin puheenjohtaja Merja Uusitalon jälkeen

Viisi vuotta Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piiriä luotsannut Merja Uusitalo jättää puheenjohtajuuden ja siirtyy mieluisaan tehtävään, pienen lapsenlapsensa h

Metsästysammunnan EL mestaruudet 2019 on ratkottu

Eläkeliiton Ylistaron yhdistys järjesti yhdessä Ylistaron metsästysseuran kanssa 13.-14.6.2019 valtakunnalliset metsästysammunnan EL mestaruuskilpailut.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.