Frisbeegolf-harjoitukset 18.7.

Frisbeegolf-harjoitukset ja lajiin tutustuminen Mustikkavuorella torstaina 18.7. klo 13 alkaen. Uudet heittäjät rohkeasti mukaan hienon lajin pariin. Omat kiekot eivät välttämättömiä.

Teatterimatka Kauhajoelle

Yhdistyksen jäsenet voivat osallistua Ähtärinjärven Reumayhdistyksen kanssa teatterimatkalle Kauhajoelle, näytelmä "Kuin tuhka tuuleen". Ruokailu ennen näytöstä. Ilm.

Yllätysmatka 5.8.2019

Ähtärin yhdistys tekee perinteisen yllätysmatkan maanantaina 5.8.2019. Ilmoittautumiset Raija 040 7772363 tai Birgit 040 5394738

Tuetut lomat

MTLH:n ja Veikkauksen tukemat lomat piirille on myönnetty seuraavasti ja ovat kaikkien kiinnostuneiden haettavissa seuraavasti:

TARTU KYNÄÄN TAI NÄPPÄIMISTÖÖN - KAIPAAMME TEKSTEJÄSI

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piiri täyttää 45 vuotta 2020. Unelmamme on silloin toteuttaa ammattilaisia apuna käyttäen, omin osaavin voimin, eläkeliittolaisten oma näytelmä.

Jouluviesti-lehti

Yhdistys jakaa Jouluviesti-lehden jokaiseen jäsentalouteen juhlistaakseen 40-vuotistaivaltaan. Mahdolliset tiedustelut Taina 0400 708241

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.