Toimintaa

Eläkeliiton Lehtimäen yhdistys

Eläkeliiton Lehtimäen yhdistys on perustettu 2.2.1976. Jäseniä on 397 (31.12.2018).

Tietoja yhdistyksestä
Tulevaa toimintaa

Tulevaa toimintaa-tiedotetta jaetaan eri tapahtumissa. Tiedote on nyt myös kotisivullamme. Seuraa tapahtumia ja tule mukaan toimintaan.

Muistatkos-kerhot Hopeahovilla

Yhdistyksemme huolehtii kerran kuukaudessa Hopeahovin kerhohuoneella maanantaitapaamisesta, jonne Hopeahovin asukkaiden lisäksi kaikki ikäihmiset ovat tervetulleita.

Elokuun luento 5.8.2019

Sairaanhoidonopiskelijat tekivät alkuvuodesta kyselyn aivoverenkiertohäiriöistä ja niiden oikea-aikaisesta tunnistamisesta.

Matalan kynnyksen messu 8.8.2019

Matalan kynnyksen messu Wilhelmiinan, Rantakaislan, Helmiinan ja Hopeahovin asukkaille sekä kodeissa asuville ikäihmisille ja heidän läheisilleen.

Luontoliikuntapäivä 22.8.

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin luontoliikuntapäivä järjestetään Lehtimäen Valkealammella 22.8. Ohjelmassa on alkuverryttely, jonka vetää Outi Kokko-Ropponen.

Missukka pääsi uuteen kotiin

Yhdistyksemme Seinäjoen liittokokoukseen v. 2015 valmistama lehmä Missukka pääsi uuteen kotiin. Ränkipäivillä 6.7.

Rantaonginnan tulokset 4.7.

Piirin rantaonginnan mestaruuskisat Lehtimäellä.

Täydenkuun tanssit 14.9.2019

Kuutamoiltana 14.9.2019 klo 20 tanssimaan.

Kirkonkylän nuorisoseurantalolla tanssitaan täydenkuun iltana. Paikalliset muusikot vastaavat tanssin tahdeista. Puffetti, arvontaan.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.