Toimintaa

Karaokea joka toinen keskiviikko

Karaokekerho kokoontuu keskiviikkoisin klo 15.00 joka toinen viikko parillisilla viikoilla entisellä lukiolla, Keskustie 33.  Vaikka itse ei tahdokaan laulaa, voi mennä kuuntelemaan hyv

Keilailua joka toinen tiistai

Joka toinen tiistai parillisilla viikoilla klo 13.00-14.00 käydään Kurikan keilahallilla keilaamassa.  Lähtö on entiseltä lukiolta, Keskustie 33, klo 12.15 kimppakyydein.  Maksu on 6,00

Shakki ja Skippo keskiviikkoisin

Keskiviikkoisin kokoontuu Shakki- ja Skippokerholaiset Palveluportissa klo 15.00.  Shakin vetäjänä toimii Pentti Pihlaja, p. 050 4648218 ja Skipon vetäjänä Valma Pihlaja, p.

Eläkeliiton valtakunnalliset mölkkymestaruuskisat

Yhteislaulua Eläkeliiton johdolla

Arvo-Matiaksen ja Heikin johdolla kaikki laulamaan.

Eläkeliiton valtakunnalliset suunnistuskisat

Karaokea R-Kioskilla

Arvo-Matias ja Heikki olivat tänään tuoneet karaokelaitteet R-Kioskille ja yleisö sai kuulla monia mainioita laulajia.  Seuraavan kerran lauantaina 27.7.2019 klo 14.00-16.00.

Menestystä rantaonginnan piirinmestaruuskisoista

Lehtimäellä tänään pidetyissä Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin rantaongintakisoissa Marja-Liisa Lintula voitti naisten sarjan ja joukkue Marja-Liisa Lintula, Aatos Lintula ja Pentti Kalmu voitti

Sokkomatka

Sokkomatka aloitettiin perinteisesti arvaillen matkan määränpäätä.  Ja selvisihän se piankin; Karvia.  Saran talossa oli Leena Koivulan ohjaaman Runopiirin Ainojen ja Reinojen kattama runsas pitopö

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.