Toimintaa

Shakkikerho

Tervetuloa pelaamaan shakkia Lapuan pääkirjastoon, keskiviikkoisin klo 16.30 - 19.00. Sopiva vastustaja löytyy joukostamme pelitaitojen mukaan. Aloitteilijat opastamme pelin saloihin.

Boccia

Pelaamme bocciaa tiistaisin ja torstaisin klo 9.30 - 11.30 Lapuan pesäpallostadionilla. Boccia on kuulapeli joka muistuttaa paljon petankkia.

Keilailu

Tervetuloa keilaamaanaan maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 10.00 - 11.30 ja torstaisin klo 12.00 - 13.30 Lapuan Keilahalille.

Kesäseurat Jokilaakson Leskelän talossa 24.7.2019 klo 18.00
Sokkomatka 1.8.2019

Tervetuloa mukaan päivän sokkomatkaretkelle. Sokkomatkalle lähtijöitä 154 ilmoittautunut, kolmella linja-autolla ollaan matkassa.

Matka Puolaan 4.8.2019

Matka Puolaan. 4.8.2019, lähtö Lapualta klo 11.15 ja paluu 9.8.2019 klo 20.00. Matkan hinta matkalaisten määrästä riippuen 1100 - 1200 €/hlö.

Ilmoittautuminen Antti Mantere.

Kuukausikerho Nuorisotalolla 16.8.2019

Hallitus klo 10.00, kahvitus klo 11.00 alkaen ja kerho klo 12.00. Tervetuloa.

Lapuan yhdistyksen boccian naisjoukkue teki historiaa 13.4.2019

EL:N LAPUAN YHDISTYKSEN

BOCCIAPORUKKA TEKI HISTORIAA

Boccian valtakunnalliset mestaruuskilpailut kilpailtiin viime lauantaina 13.4.2019 Ylistaron Kirnaushallilla.

Kuukausikerho Nuorisotalolla 12.4.2019

Hallitus klo 10.00, kahvitus klo 11.00, kerho alkaen klo 12.00. POP Pankin lakimies Päivi Ulvinen luennoi testamentista ja edunvalvontavaltuutuksesta.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.