Toimintaa

Kuntosali- ja uintivuorot jatkuu 3.9. alkaen

Kuntosali- ja uintivuorot; syyskausi 3.9.-17.12.2019, kevätkausi 7.1.-28.4.2020. Kuntosali klo 16.00  ja uinti klo 17.00.

Tupalaulajat 2019

Yhteyshenkilö

Keilailu

Keilailu JATKUU syyskuussa- toukokuulle 2020 keskiviikkoisin klo 12.00-15.00 Urheiluopiston keilahalli. Yhteyshenkilö Raili Takaluoma puh. 040 5320 846

Tanssit KuKun maja (Keskustie 82)

Kukun majalla (Keskustie 82) elokuun päivätanssit  tiistaina 13.8.2019 klo 13.00-17.00. Lipun hinta 12€ sis. pullakahvit 12.00-15.30. SoloLeppis tanssittaa. Arvontaa...

22.8. Luontoliikuntapäivä Valkealammilla Lehtimäellä, ilmoittaudu 9.8. mennessä E-P piirin toimistoon.

E-P piirin järjestämä luontoliikuntapäivä Lehtimäellä Valkelammilla, päivän hinta 15€/hlö, tarjolla ruokaa ja kahvia. Laskutetaan yhdistyksittäin.

Piirin kirkkopäivä

29.8. Piirin kirkkopäivä Alahärmän kirkossa.

Digikahvilat senioreille, tapahtuma tulossa syksyllä

Avoimet ja ilmaiset digikahvilat senioreille, älypuhelimen, tietokoneen ja tablettien käytön opetusta ja ohjausta. Toteutus Kuudestaan ry Kylille hanke.

Karaokea Leppälän maamiesseuran talolla joka kolmas viikko torstaisin alk. 11.4. klo 13.00-15.00. Tervetuloa !

Karaoke 11.4., 2.5., 23.5., 13.6., 4.7., 25.7., ja 15.8.

MTHL:n 2019 tuetut lomat haettavissa

MTHL:n tuetut lomat haettavissa nyt, katso kohteet ja hakuajat linkistä: http://www.mtlh.fi/fi/2019%20lomatarjonta/

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.