Toimintaa

Ilmajoen yhdistyksen järjestämät tanssit 2019

Su. 28.7 Karaoke-tanssit Ruissaaressa

25.9.  Huissin Urheilutalo, Ilmajoki, musiikista vastaa Duo Dosett- Arto Risku ja Jussi Vuorela

Elotuuli-kuoro

Ilmajoen yhdistyksen kuoro Elotuuli harjoittelee seurakuntakeskuksessa ja esiintyy yhdistyksen tilaisuuksissa, kirkossa jne. Uusia laulajia toivotaan mukaan.

Käsityöpiiri

Käsityöpiiri kokoontuu joka toinen torstai kello 12.00-15.00 Seurakuntakeskuksen kellosalissa.Tule mukaan oman käsityösi kanssa, oppimaan jotain uutta tai opettamaan muille uusia ideoita, ohjaajana

Kesäteatterimatka 27.7.2019

Tampereelle la 27.7.2019 klo 14 katsomaan komediaa  Nuotin vierestä. Ilmoittautumiset to 20.6.  klo 9 alkaen Sinikka

Sunnuntai 28.7

Karaoke-tanssit Ruisaaressa

AHVENANMAAN MATKA

AHVENANMAAN MATKA  (Lue lisää)

Juhannusaaton iltaa vietettiin Alajoella

Perinteistä juhannusaaton juhlaa vietettiin Osuuspankin Alajoki-saunalla, paikalla oli aurinkoisesta illasta nauttimassa  yli 100 henkilöä.

Mennään Sokkomatkalle 2.7 ja 3.7.

Kesän SOKKOMATKAT  järjestetään ti 2.7, ke 3.7, ja to 4.7.2019.

EL karaoken EP:n piirin mestari

Jussi Rintasalo voitti tänään 25.4. Kauhajoella pidetyn EL karaoken EP:n piirin mestaruuden 2019 sarjassa yli 70-vuotiaat.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.