Toimintaa

Karijoen Boccia

Karijoen Boccia  kesällä Karijoen urheilukentällä 3.6.2019 alkaen klo 18.00. Tervetuloa uusiakin mukaan

Vetäjänä Pauli Peni

Akkavoimaa pelit

Kesätauolla

Karijoen kuntosali

Kesätauolla

Sokkoretki / Ilmoittautuminen

Yhdistyksemme odotettu SOKKORETKI ke 7.8.2019.  Ilmoittautuminen pe 28.6.2019 alkaen klo 10.00- viimeistään la 6.7.2019 ( jos vielä tilaa). Nykyiset ja uudet jäsenet  TERVETULOA MUKAAN  !

Syysretki

Tulossa monipuolinen 2 vrk:n syysretki 25-27. syyskuuta.

Teatterimatka "MY FAIR LADY"

TEATTERIMATKA  Poriin pe 4 lokakuuta 2019  klo 13.00 . Menemme katsomaan upeaa " MY FAIR LADY" - esitystä . Esityksen jälkeen ruokailemme. Nykyiset ja uudet jäsenet TERVETULOA  mukaan

Yhdistyksemme paikalliset jäsenedut

Seuraavat liikkeet antavat alennusta Eläkeliiton Karijoen-Kristiinankaupungin yhdistyksen jäsenille  ( Jäsenkortti esitettävä ennen maksamista):

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.