Toimintaa

Jouluviestin valmistelupäivät

Jouluviesti on Eläkeliiton piirien ja yhdistysten julkaisu. Teuvan yhdistys kerää mainoksia ja tuottaa yleensä kaksi juttua.

Boccia-kerhon toimintakertomus 2018 ja toimintasuunnitelma 2019
Bocciakerhon toimintakertomus 2018

Hallituksen kokoukset

Vuonna 2019 hallitus kokoontuu seuraavasti: 8. tammikuuta, 5. helmikuuta, 5. maaliskuuta, 2. huhtikuuta (aloitetaan klo 12.00), 7. toukokuuta ja 4.

Yhdistyksen hallitus

Yhdistyksemme Teuvan kesämarkkinoilla 8.-9.6. 2019

Puhetta muistista hallituksen kokouksessa

Hallituksen kokouksessa 7.5.2019 oli vieraana Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistyksen edustaja lh, geronomi Sarita Vihtonen. Hän kertoi muistisairauksista yleensä ja esitteli myös

Yhdistyksen kevätkokous 2.4.2019 klo 14.00 Seurakunnan virastotalossa

Yhdistyksen kevätkokous pidetään tavalliseen tapaan seurakunnan virastotalon kokoushuoneessa. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Ennen kokousta kahvitarjoilu.

TERVETULOA!

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.