Eläkeliiton karaokemestari

Eläkeliitto järjestää vuosittain Karaokemestari -kilpailun, johon voivat osallistua Eläkeliiton jäsenet. Kilpailu järjestetään neljässä sarjassa: naiset 50–69 v, miehet 50–69 v, naiset 70+ ja miehet 70+. Kilpailusarjan määrittää osallistujan syntymävuosi. Vuonna 2024 70+ -sarjassa kilpailevat vuonna 1954 ja sitä aiemmin syntyneet.

Karaokemestari piirinmestaruuskilpailut

OmaEljaksen mobiiliversio käyttöön - tarkkaile puhelintasi tiistaina 23.4.!

Tiistaina 23.4. Eljas-jäsenrekisterin kautta lähetetään tekstiviesti kaikille jäsenille, joilla on matkapuhelinnumero. Tekstiviesti sisältää linkin, jonka kautta voit ottaa käyttöön puhelimessasi OmaEljas-mobiiliversion
sekä sen ilmoitusviestit.

Toimi näin:

1. Saat tiistaina 23.4. tekstiviestin, jonka lähettäjätiedoissa lukee ELVIESTI.

Viestin sisältö on seuraava:

Vuoden 2025 taskukalenterit tilattavissa - tee tilaus 31.5. mennessä!

Eläkeliiton vuoden 2025 taskukalenterit ovat nyt tilattavissa.

Eläkeliiton vuoden 2025 taskukalenterin koko on 85 x 162 mm.
Kalenteri on kierresidottu, kuten aiempinakin vuosina.
Kalenterin kansi on keinonahkaa.

Taskukalenterin hinta on yhdistykselle 5 e.

Taskukalenteritilaus tulee tehdä viimeistään 31.5.2024. Tilaus on sitova.

Taskukalenteri on hyvä työkalu yhdistyksen toiminnassa mukana oleville.

Tee uudistettu elämäntapatesti ja kokeile kestävää elämää!

Eläkeliitto yhdessä Sitran kanssa haastaa kaikki jäsenet Elämäntapatestiin! Testaa, ovatko elämäntapasi ympäristön puolella vai sitä vastaan. Pikatestin tuloksena saat sinulle sopivia vinkkejä hiilijalanjälkesi pienentämiseen. Vinkeillä voit säästä aikaa ja rahaa sekä parantaa elämänlaatuasi. Testi perustuu Sitran huippusuosittuun Elämäntapatestiin, joka on tehty yli miljoona kertaa.

Eläkeläiset ovat jo nyt aktiivisia taloustalkoolaisia

Julkisen talouden kestävyysvajeen paikkaamiseksi vaaditaan nyt kuorossa "rikkaita" eläkeläisiä osallistumaan säästötalkoisiin. Kukaan ei varmasti kiistä säästötarpeita. Leikkausvaatimusten tulisi kuitenkin perustua tosiasioihin.  Käsitys siitä, että eläkeläiset eivät osallistu säästötalkoisiin on virheellinen.

Anssi Kemppi

Toiminnanjohtaja
anssi.kemppi@elakeliitto.fi

1000 tekoa -tapahtumat Tampereella 11.5., Helsingissä ja Turussa - tule mukaan!

Eläkeliitto on mukana 1000 tekoa -tapahtumissa, joissa tarjotaan 1000 ruokakassia, 500 maksutonta lounasta yhteisen pöydän ääressä ja yhteistä aikaa yhteisökahvilassa. Tapahtuman järjestää auttamisen tori Commu, pääyhteistyökumppaninaan Hannes Snellman ja Siemens Osakeyhtiö.

Miksi?

Jokaisen avun tarve on tärkeä ja meistä jokaisella on kokemuksia ja taitoja, joista voisi olla apua toiselle.
1000tekoa on paikka, jonne kuka tahansa voi tulla ja kokea yhteisöllisyyden voiman.