Eläkeliitto

Kohti ikäystävällistä Suomea

Toiminnan keskiössä ovat paikallisyhdistykset ympäri Suomea – Eläkeliiton jäsenyhdistyksissä viihdytään ja toimitaan yhdessä.

Eläkeliitto on Suomen suurin ja sitoutumaton eläkeläisjärjestö ja tärkein tavoitteemme on ikäystävällinen Suomi.

Avoimet työpaikat

Tällä hetkellä ei avoimia työpaikkoja.

Tietoa Eläkeliitosta
Eläkeliitto on Suomen suurin eläkeläisjärjestö. Eläkeliitto tarjoaa eläkeläisille ja ikäihmisille monipuolista tekemistä, koulutusta, matkoja ja tapahtumia. Eläkeliiton jäsenyhdistyksissä viihdytään ja toimitaan yhdessä. Toiminnan keskiössä ovat Eläkeliiton paikallisyhdistykset ympäri Suomea. Tavoitteemme on yhteiskunnan ikäystävällisyys.
Eläkeliitto vaikuttaa

Eläkeliitto haluaa edistää suomalaisen yhteiskunnan ikäystävällisyyttä. Ikäystävällinen yhteiskunta huomioi laaja-alaisesti ikääntyvän väestön hyvinvoinnin tekijät.

Eläkeliiton blogi
Eläkeliiton blogeissa käsitellään eläkeläisille ja ikäihmisiä tärkeitä teemoja eri näkökulmista. Tervetuloa lukemaan.
Projektit

Eläkeliiton projektien tarkoituksena on ikäihmisten ja eläkeläisten aktiivisuuden ja osallisuuden kehittäminen.

Kuntoutuskoiratoiminta

Eläkeliitto vauhdittaa ikääntyneiden kuntoutusta kehittämällä koira-avusteista kuntoutuksen työotetta.