hiihtokilpailu

Anttolanhovi, Mikkeli

Kilpailut peruttu

Tilannepäivitys 4.3.

Juhlahiihdot pidetään aiemmin ilmoitettuna aikana  19-20.3.2020.  Ilmoittautumisaikaa jatketaan 10.3. saakka. Samana päivänä tulee olla osallistumismaksut maksettu Etelä - Savon piirin tilille FI 47 5271 0420 0461 54.

Tilannepäivitys 19.2.

Kilpailun uusi ajankohta aika on  19-20.3.2020 (säävaraus).  Hiihdot toteutetaan Anttolanhovissa Mikkelissä samalla ohjelmalla kuin aiemmin on ilmoitettu.

Tähän mennessä tulleet ilmoittautumiset pidetään voimassa.  Uusia ilmoittautumisia otetaan vastaan 5.3.2020 saakka. Laitamme nettisivuille nyt ilmoittautuneet.

Jos on huonevarauksia Anttolanhoviin nyt helmikuulle, ne tulee peruuttaa ja  samalla voi tehdä uudet varaukset nyt aiotuille kilpailuajalle. puh.  044 430 1100.

Tilannepäivitys 12.2.2020

Leuto sää ja vesisade on sulattanut lumia ja heikentänyt latuja Anttolanhovin maastossa. Voimme vain odottaa lumisadetta ja pakkasta.  Toimikunta kokoontuu 19.2. päättämään, pidetäänkö kilpailut. Jos haluat ilmoittautua etukäteen mukaan, voit tehdä sen Etelä-Savon piiriin. Osallistumismaksun voi suorittaa aikaisemmista ohjeista poiketen viimeistään 20.2.2020.  Etelä-Savon piirin tilinumero on FI47 5271 0420 0461 54.

Lisätietoja lumitilanteesta saa Anttolan yhdistyksen puheenjohtaja Leena Taivalantilta, 050 547 7848,  leena.taivalantti@luukku.com tai kilpailunjohtaja Juha Kaitaiselta 040 556 3437, juha.kaitainen@anttolanhovi.fi

Hiihdon valtakunnalliset mestaruuskilpailut järjestetään Mikkelin Anttolanhovin upeissa maisemissa 27.-28.2.2020.

Kilpailupaikan osoite on Hovintie 224, 52100 Anttola.

Torstaina 27.2. on kilpailun avajaiset klo 10:45 ja klo 11:00 starttaa henkilökohtaiset matkat perinteisellä tavalla ja sprinttiviestikilpailu hiidetään noin 30 minuuttia henkilökohtaisen kilpailun päättymisen jälkeen.

Perjantaina 28.2. klo 11:00 hiidetään vapaalla tavalla.

Palkinnot jaetaan 27.2. klo 15:00 ja 28.2. klo 14:00.

Linkki päivitettyyn kilpailukutsuun
, josta löytyy tarkempia tietoja kilpailutapahtumasta. Hiihtokilpailuiden säännöt löytyvät täältä.

Anttolanhovin latukartta

Lisätietoja kilpailunjohtaja Juha Kaitainen, juha.kaitainen@anttolanhovi.fi , puh 040 5563 437 tai piirin toiminnanjohtaja Airi Tella, etela-savo@elakeliitto.fi, 045 6993 142.

Tervetuloa Mikkelin Anttolaan!
Eläkeliitto