Vertaisliikunnanohjauksen peruskoulutus

Ilmoittaudu 20.8.2018 mennessä.
Varalan urheiluopisto, Tampere
Hae

Vertaisliikunnanohjaajana toimiessa parasta on toiminnan kautta löytyneet uudet samanhenkiset ystävät ja liikunnallinen ajanvietto yhdessä. Eläkeliitto tarjoaa vertaisliikunnanohjauksesta kiinnostuneille vapaaehtoisille peruskursseja liikuntatoiminnan aloittamiseen. Peruskurssille hakeutuu liikkujia laidasta laitaan ja kurssin tarkoituksena on rohkaista ja kannustaa kaikkia osallistujia käynnistämään juuri sellaista vertaisliikuntatoimintaa, joka on itselle merkityksellistä ja mukavaa.

Peruskurssin sisältö

Kurssipäivät sisältävät liikuntakokemusten ja -ideoiden jakamista sekä erilaisten liikunnallisten harjoitteiden kokeilua. Koulutuksen kantavana teemana on erityisesti luustoterveyden ylläpitäminen ja edistäminen liikunnan avulla. Neljän päivän pituiselta peruskurssilta osallistujat saavat mukaansa kattavasti ohjaamista helpottavaa kirjallista kurssimateriaalia - ja kurssin täydeltä uusia vertaisliikunnanohjaajakavereita!

Tervetuloa vertaisliikunnanohjaajan peruskurssille!

Kommentteja peruskurssin käyneiltä:

"Parasta kurssilla oli innostunut, pirteä vetäjä sekä hyvä yhteishenki koko ryhmässä."

"Kurssilta sai paljon uusia näkökulmia ohjaukseen, kokonaisuus oli hyvä. Pituuskin oli sopiva, ei ollut turhaa luppoaikaa."

"Tiivis, hyvin mitoitettu kokonaisuus."

"Parasta oli se kun minut saatiin ohjaamaan, mitä en olisi koskaan uskonut."

"Hyvin suunniteltu ja valmisteltu kurssi. Runsas aineisto. Toivon samanlaisia kursseja lisää."

"Parasta kurssilla oli ihmiset. Kehityin paljon ja oppia tuli paljon ohjaajalta ja kurssikavereilta."

"Kyllä olin aika epävarma ennen kurssia, mutta nyt tunne on hei mähä osaan tätä!"