Mummodisko - Kaikille aisteille - För alla sinnen!

Eläkeliiton TunneMusiikki ja Mummodisko ry järjestävät Helsingissä tapahtuman, jossa näytetään ettei hauskanpito tunne ikä- eikä aistirajoitteita. Tule mukaan ja laita lanteet keinumaan!
27.3.2019 13:0016:00
Valkoinen Sali, Aleksanterinkatu 16

Helsingin Valkoisen Salin valtaa keskiviikkona 27.3.2019 klo 13-16 juhlakansa, joka näyttää ettei hauskanpito tunne ikä- eikä aistirajoitteita. Maksimoitua hyvinvointia juuri tässä hetkessä, kohtaamisia jaetun ilon äärellä – tule paikalle!

Tapahtuman tähtinä lisäksesi viittomakielinen räppäri Signmark, Suomen legendaarisimpiin rock-yhtyeisiin lukeutuva Jussi & The Boys ja LUUTA! feat. Ärri The Opaskoira. Tunnelmasta huolehtii juonnoillaan näyttelijä Tuija Piepponen, vinyylejä pyörittää tuttuun tapaan Dj Mikko Haapalainen ja liikettä kinttuihin loihtii muusikko Tiina Mattila.

Tilaisuus on maksuton. Ovet auki klo 12:30.

Onsdagen den 27 mars kl 13–16 samlas glatt festfolk i Vita salen i Helsingfors för att bevisa att det inte finns en ålders- eller sinnesgräns för att ha det roligt. Dagen präglas av att må bra i stunden och att mötas kring en delad glädje – kom du också och ta del av välbefinnandet!

Utöver dig gästas festen av stjärnor så som teckenspråkiga rapartisten Signmark, en av Finlands främsta rockgrupper Jussi & The Boys och artisten LUUTA! Feat. Ärri The Opaskoira. Stämningen kommer att hållas på topp med skådespelaren Tuija Piepponen som konferencier och Dj Mikko Haapalainen som skivspelare. Sist men inte minst ser musikern Tiina Mattila till att alla får ta en svängom till musiken.

Evenemanget är gratis. Dörrarna öppnar 12:30.

Taphtumaa mahdollistamassa myös:

• OP Helsinki Hiiop - vapaaehtoistyön välityspalvelu