Nainen ja mies kuntosalilla

Ilmoittaudu 22.2.2021 mennessä.
Rauhalahti, Kuopio
Hae

Haluatko oppia lisää lihasvoiman merkityksestä toimintakyvylle? Kiinnostaako vertaisliikunnanohjaajana toimiminen kuntosalilla?

Perehdymme käytännönläheisesti kuntosali-/voimaharjoitteluun, käymme läpi valmiita kokonaisuuksia ohjaamisen toteuttamiseen, ja opimme, mikä merkitys lihasvoimaharjoittelulla on luustoterveyden kannalta.

Koulutus on avoin kaikille Murtumatta Mukana - Lujuutta Liikkumalla® -peruskurssien käyneille liikunnan vertaisohjaajille ja vapaaehtoistoimintaa tekeville. Mahdollisille vapaille paikoille otetaan vertaisliikunnanohjaamista aloittelevia henkilöitä. Kaikille hakulomakkeen täyttäneille ilmoitetaan valinnoista sähköpostitse hakuajan päättymisen jälkeen. Hakuaika kurssille päättyy maanantaina 22.2.2021 Kurssille mahtuu 20 osallistujaa.

Kurssi on maksuton ja siihen sisältyy kurssiohjelma sekä majoitus täyshoidolla kahden hengen huoneissa. Yhden hengen huoneessa majoittuminen on omakustanteinen.

Lisätietoja liikuntasuunnittelija outi.kokko-ropponen@elakeliitto.fi tai 040-7257024.

Outi Kokko-Ropponen

Liikuntasuunnittelija