UFF_blogikuva_1

Raimo Ikonen ja Anssi Kemppi UFF:n mukana tekemässä elämäntapatestiä

Eläkeliiton ja UFF:n Globaalia ja Lokaalia -hankkeen tavoitteena on lisätä Eläkeliiton jäsenten tietoisuutta YK:n kestävän kehityksen tavoitteista. Me kaikki voimme pienillä valinnoilla vaikuttaa tavoitteiden toteutumiseen!

Videoblogi esittelee elämäntapatestiä

Tämänkertainen UFF:n ja Eläkeliiton blogi esittelee elämäntapatestin, jonka avulla jokainen meistä voi kartoittaa yhteiskuntasitoumuksen tarpeen omassa elämässään. Yhteiskuntasitoumus on  työkalu, joka tarjoaa konkreettisia keinoja kestävämmän elämän saavuttamiseen. Videossa esittelemme kestävän kehityksen teemoja ja elämäntapatestiä UFF:n hankekoordinaattori Johanna Järvisen, Eläkeliiton toiminnanjohtajan Anssi Kempin ja Eläkeliiton puheenjohtajan Raimo Ikosen johdolla.

Elämäntapatestiin voi tutustua tarkemmin sivustolla: https://sitoumus2050.fi/elamantavat#/

Elämäntapatesti johdattaa kohti yhteiskuntasitoumusta

Elämäntapatestin jälkeen kannattaa tehdä yhteiskuntasitoumuksen, joka auttaa osallistumaan kestävän kehityksen työhön esimerkiksi yksityishenkilönä, yhdistyksenä tai liittona. Sitoumus 2050 –sivustolla pääsee tutkimaan jo tehtyjä sitoumuksia ja suunnittelemaan omaansa. Suosittelemme tutustumaan sivustoon!

www.kestavakehitys.fi/agenda-2030

www.uff.fi