Yli 65-vuotias: vastaa Eläkeliiton kyselyyn hintojen nousun vaikutuksesta eläkkeen riittävyyteen

Useimpien elinkustannusten hinnat ovat nousseet poikkeuksellisen korkean inflaatiokehityksen vuoksi syksystä 2022 alkaen. Eläkeliitto haluaa selvittää eläkkeellä olevien tilannetta. Vastaa Eläkeliiton pikakyselyyn ja kerro, miten kohonneet hinnat ovat vaikuttaneet sinun toimeentuloosi.

Vastaa kyselyyn

Käytämme kyselyn tuloksia vaikuttamiseen eläkkeellä olevien henkilöiden toimeentulon turvaamiseksi.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Vastauksesi käsitellään täysin luottamuksellisesti. Kyselyssä ei kysytä nimiä eikä henkilötietoja.

Kysely on avoinna 6.4 asti.

Kiitos jo etukäteen, että autat meitä eläkkeellä olevien ihmisten oikeuksien edistämisessä. Arvostamme antamaasi palautetta suuresti!

Irene Vuorisalo

Vanhusasiamies