Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Voimaa vertaisuudesta - hae MTLH:n virtuaalilomalle 14.-16.4.!

Haluatko olla mukana testaamassa uutta Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon lomakonseptia? Osallistu kotoisalle lomalle, tuomme lomaohjelman maksutta kotiisi!

Voimaa vertaisuudesta, kotoisa loma eläkkeellä oleville 14.-16.4.2021

Hakuaika: 15.2.-5.3.

Haemme osallistujia, jotka haluavat testata uutta lomailutapaa kanssamme! Järjestämme virtuaalisesti ohjatun loman, jolle osallistutaan kotona ja kodin lähiympäristössä. Kolme päivää kestävä loma on osallistujille ilmainen.

Luvassa on monipuolista ohjelmaa, hyvää ruokaa ja vertaistuokioita.

Digirespa auttaa lomalaisia virittäytymään lomatunnelmaan. Kehitämme konseptia osallistujien antaman palautteen perusteella.

Lomalle osallistumiseen tarvitset älylaitteen, toimivan internet-yhteyden, valmiuden videoyhteyteen sekä sähköpostiosoitteen.

Yhteistyössä: Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto, Tanhuvaaran Urheiluopisto, Eläkeliitto ja Suomen Rauhanturvaajaliitto.

Tervetuloa kotoisalle lomalle!

Lue lisää virtuaalilomasta ja hakuohjeista (pdf)

Hae virtuaalilomalle