Verkkokauppa kansikuva

Uudet kesätuotteet nyt Eläkeliiton verkkokaupasta!

Eläkeliiton verkkokaupasta löytyvät nyt seuraavat kesän uutuustuotteet:

1)

Hellehattu Eläkeliitto, beige

Puuvillainen kalastajamallinen hattu,  Eläkeliiton logo painatuksena. Yksi koko, korkeus 14 cm, halkaisija 24 cm.

hellehattu

2)

Lippalakki Eläkeliitto, valkoinen

Puuvillainen lippis, edessä Eläkeliiton logo painatuksena. Yksi koko, pään ympärys 58 cm. Takana tarrasäätö.

Lippis

3)

Kangaskassi Eläkeliitto, vihreä

Pirteänvihreä puuvillakassi pitkillä kantohihnoilla, OEKO-TEX® sertifioitu. Koko 38 x 42 cm. Edessä iso Eläkeliiton logo painatuksena.

kangaskassi

4)

Pirteänvihreä pikeepaita, Eläkeliiton logo painettuna rintapieleen. Napitus, tyylikkäät kaksiväriset kaulukset ja hihansuut. Laadukas Cliquen paita, regular fit. 100 % puuvillaa. Koot S-XXL.

pikeepaita

5)

RAJOITETTU ERÄ! Eläkeliiton jäsenhankintakampanjan teemana on Tule sellaiseksi kuin olet. Kampanjan kunniaksi painatimme erän laadukkaita, valkoisia Clique-t-paitoja. Rinnassa Tule sellaiseksi kuin olet -tunnus, lisäksi oikeassa hihassa Eläkeliiton logo. 100 % puuvillaa. Saatavana perusmalli (koot S-XXL) sekä naisten malli (koot S/36-XL42).

tule sellaiseksi t-paita

Tervetuloa kesäisille ostoksille!