Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Tutustu uusiin jäsenetuihin: Rela-hierojat ja Slipstop!

Eläkeliitto tarjoaa jäsenilleen kaksi uutta jäsenetua:

Rela-hierojat *UUSI

Rela-hierojat on Suomen laajin hierontaan keskittynyt ketjuyritys, johon kuuluu 80 vastaanottoa 48 eri paikkakunnalla ympäri Suomen.
Vastaanotoillamme sinua palvelevat koulutetut hierojat, osteopaatit ja naprapaatit tavoitteellisesti kohti parempaa hyvinvointia. Olemme osa Terveystalo-konsernia.
Eläkeliiton jäsenille tarjoamme 50 minuutin hieronnan etuhintaan, kun hieronta-aika on arkipäivänä klo 8–14 välillä.
- Koulutetut hierojat 50 min = 39 € (norm. alk. 68 €)
- Opiskelijahieronta 50 min = 24 € (norm. 29 €)
Edun saat näyttämällä Eläkeliiton jäsenkorttiasi.
Vastaanotot ja vapaat ajat: www.relahierojat.fi
Ajanvaraus myös puhelimitse: 0400 635 333 (ma–pe klo 9–17)

*26.2.2024 puhelinnumero korjattu

Slipstop *UUSI

Slipstop-tossu on kuin sukka! Tossut on helppo pukea päälle, ne istuvat hyvin eivätkä hankaa. Hyvä liukuestepohja tekee tossuista turvallisen, ja ne sopivatkin käyttöön koko perheelle: vauvasta vaariin!

ALE-koodilla EL20 Eläkeliiton jäsenet saavat aikuisten tossuista -20 % alennuksen (myös outlet) ja alennus lasketaan koko loppusummasta, myös postikuluista.
Lue lisää ja tee tilaus: www.slipstop.fi