Tutustu Eläkeliiton videoblogeihin!

Eläkeliiton asiantuntijat ovat avanneet useita videoblogikanavia, joista löytyy pohdintaa maailmanmenosta sekä vinkkejä liikuntaan, arjen luovuteen, musiikkiin, kulttuuriin ja mielen hyvinvointiin.

Uusimmat videoblogit päivittyvät kanaville säännöllisesti.

Tutustu kanaviin ja nauti videoblogeistamme!

Anssin aatoksia

Eläkeliiton toiminnanjohtaja Anssi Kemppi tarkastelee ja kommentoi maailman menoa.

Tutustu Anssin aatoksia -kanavaan

Arjen luovuus

Eläkeliiton kulttuurisuunnittelija Jussi Hietala antaa vinkkejä ja kannustaa luoviin oivalluksiin ja kokeiluihin omassa arjen ympäristössä, yksin tai yhdessä toisten kanssa. Menetelmät kumpuavat taiteen eri aloilta, luonnosta ja lähiympäristöstä.

Tutustu Arjen luovuus -kanavaan

Liikuntakanava

Eläkeliiton liikuntasuunnittelija Outi Kokko-Ropponen antaa vinkkejä ja ideoita liikuntaan.

Tutustu Liikuntakanavaan

TunneMieli

Eläkeliiton TunneMieli-toiminnan erikoissuunnittelija Tarja Levo sekä miestoiminnan suunnittelija Antero Kupiainen kertovat videoblogeissaan mielen hyvinvoinnista ja jaksamisesta.

Tutustu TunneMieli-kanavaan

TunneMusiikki

Eläkeliiton TunneMusiikki-toiminnan musiikkisuunnittelija Heidi Oilimo esittelee tapoja hyödyntää musiikkia ikääntyvien terveyden ja hyvinvoinnin edistämisessä.

Tutustu TunneMusiikki-kanavaan