Thumbnail

Osallistu kyselyyn chattiboteista!

Chattibotit ovat nykyään yhä yleistyvämpi tapa tarjota asiakkaille asiakaspalvelua yrityksen verkkosivustolla. Mutta mikä on chattibotti?

Chattibotilla tarkoitetaan chat-keskusteluikkunaa, jossa keskustelu tapahtuu ihmisen (asiakaspalvelijan) sijasta tietokoneen kanssa. Chattibotilta voit kysyä esimerkiksi yrityksen tuotteesta, palvelusta tai vaikkapa verkkokauppatilauksen etenemisestä. Chattibotilta saa vastauksen kuitenkin useimmiten vain yleisimpiin kysymyksiin, ja se toimiikin pääasiassa asiakaspalvelun tukena.

Osallistu pro gradu -opiskelijan tutkimuskyselyyn

Tutkimus toteutetaan verkkokyselynä, ja kyselyyn vastaaminen kestää noin 10-15 minuuttia. Aiemmalla kokemuksella ei kyselyyn vastatessa ole merkitystä. 

Kyselyn lopussa vastaaja voi jättää yhteystietonsa ja osallistua kahden 50 euron S-ryhmän lahjakortin arvontaan. Arvonta suoritetaan kyselytutkimuksen päätyttyä, ja arvonnan voittajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Yhteystiedot poistetaan arvonnan suorittamisen jälkeen, eikä niitä voida yhdistää annettuihin vastauksiin. 

Kysely on avoinna 31.3. saakka.
 
Linkki kyselyyn:
https://webropol.com/s/chattibotit-asiakasrajapinnassa