Kuva ihmisistä keskustelemassa, päällä erilaisten puhekuplien kuvia

Liity sähköisiä palveluita kehittävään Senioripaneeliin!

Paneeli on perustettu keväällä 2020 ja sen on tarkoitus pitkällä tähtäimellä parantaa esimerkiksi sähköisiä palveluita antamalla palveluntarjoajille kokemukseen perustuvaa palautetta suoraan käyttäjiltä. Paneelin jäsenenä voit itse vastata, milloin osallistut toimintaan.

Pyrimme rakentamaan palveluntarjoajien ja paneelin välille toimivan vuoropuhelun, jossa palveluntarjoaja voi pyytää paneelia arvioimaan esimerkiksi palvelunsa ikäystävällisyyttä ja paneeli voi vastavuoroisesti edistää saavutettavien palveluiden kehittämistä. Haemme vaikuttamisesta kiinnostuneita yli 60- vuotiaita senioreita ympäri Suomen liittymään mukaan paneeliin.

Paneeli toimii verkossa, joten perustaidot ja innostus ovat riittäviä työkaluja paneelin jäsenelle. Muutoin paneelin jäseneltä ei odoteta ihmeellisiä teknisiä taitoja tai perehtyneisyyttä. Paneelin jäsenenä edustat ennen kaikkea itseäsi ja voit antaa palautetta niistä asioista, joiden itse koet kaipaavan kehittämistä.

Paneelin jäsenmäärä ei ole rajoitettu ja toivommekin, että mahdollisimman moni ilmoittautuisi mukaan! Joukossa on paneelin voima.

Haluatko mukaan verkossa toimivaan senioripaneeliin? Laita viesti nyt osoitteeseen outi.laiti@elakeliitto.fi ja kysy lisää - ilmoittaudu mukaan!