Kuntoutuskoira - tassu joka tukee!

Kuntoutuskoira - Tassu joka tukee

Tee lahjoitus Eläkeliiton kuntoutuskoiratoiminnalle!

Elämän tulee olla arvokasta loppuun asti.

Monet kuntoutusta tarvitsevat ikääntyneet ihmiset tuntevat yksinäisyyttä ja elävät elämää, jossa vain välttämättömät perustarpeet pystytään tyydyttämään hoiva-alan raskasta työtä tekevien ammattilaisten toimesta. Normaali päivä voi tarkoittaa avun saajalle vain muutaman tunnin valveilla oloa ja odottelua, jossa ystävyyden kokemukset ovat vähissä. Hoivapalveluiden ja kotihoidon piirissä on vanhuksia, jotka tarvitsevat apua pikaisesti. Sinä voit antaa lisää arvokkaita elinpäiviä.

Kuntoutuskoira auttaa nauttimaan elämästä.

Eläkeliiton kuntoutuskoira on sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaisen työpari, tehtävään koulutettu avustaja, joka motivoi vanhusta kunnon ylläpitämiseen, ulkoiluun ja sosiaaliseen kanssakäymiseen.  Kuntoutus- ja hoiva-alan ammattilaisen ja koiran yhteinen työskentely tuottaa tutkitusti tuloksia vanhuksen elämänlaadun parantamiseksi. Työskentely auttaa liikkumaan, muistamaan ja kommunikoimaan. Koira voi olla ratkaiseva tekijä arvokkaalle ja elämisen arvoiselle loppuelämälle.

Lue lisää ja tee lahjoitus!

Kuntoutuskoira-tunnus