Kansallinen hiihtopäivä

Kansallinen hiihtopäivä on 4.3. - lähde mukaan liikkumaan!

Kansallista hiihtopäivää vietetään lauantaina 4.3. ja tavoitteena on innostaa ihmiset hiihtämään kaikkialla Suomessa! Helsingin Olympiastadion toimii tapahtuman keskuspaikkana, mutta liike on maanlaajuinen. Tavoitteena on miljoona hiihdettyä kilometriä! Haastamme kaikki Eläkeliiton piirit ja yhdistykset mukaan hiihtämään ja järjestämään laturetkiä tai hiihtotapahtumia ympäri Suomen 4.3.

Ilmoita yhdistyksen tai piirin hiihtotapahtuma

Kansallisen hiihtopäivän päätapahtuma Helsingin Olympiastadionilla on kaikille avoin. Ladut ovat vapaassa käytössä ja luvassa on monipuolista ohjelmaa, tervetuloa mukaan! Myös Eläkeliitto on vahvasti mukana Olympiastadionilla.

Tutustu Kansallisen hiihtopäivän sivuihin

Kansallinen hiihtopäivä on Suomen Hiihtoliiton ideoima tapahtuma, jossa kumppaneina ovat vuonna 2023 Eläkeliitto, Suomen Latu, Työväen Urheiluliitto ja Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu.

Lue lisää Kansallisesta hiihtopäivästä