Ystäväverkosto

Ikäihmisten ystäväverkosto on Eläkeliiton uusi ystävähakupalvelu – tule tutustumaan!

Ikäihmisten ystäväverkosto on maksuton, kaikille ikäihmisille avoin verkkopalvelu, joka antaa mahdollisuuden löytää ystävä läheltä. Voit kirjoittaa ystävähakuilmoituksen tai vastata tehtyihin hakuilmoituksiin.

Ikäihmisten ystäväverkoston taustalla on monialayrittäjä Tuomo Saarni, joka halusi omalla osaamisellaan tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. Pelkkä halu ei kuitenkaan riittänyt, vaan jotain konkreettista oli tehtävä. Tästä syntyi ajatus ikäihmisten ystäväverkostosta, jonka tarkoituksena on mahdollistaa ikäihmisten tutustuminen omalla alueellaan. Ystäväverkostoon kirjautuva henkilö voi löytää täältä itselleen ystävän, joka asuu samalla seudulla. Ystäväverkosto ei välitä maksullisia ystäviä vaan tarkoituksena on yhdistää ihmisiä keskenään, jolloin syntyy aitoja ystävyyssuhteita.

Saarnin ja Eläkeliiton tekemän sopimuksen mukaisesti Ikäihmisten ystäväverkosto on siirtynyt Eläkeliiton hallintaan.

Tutustu palveluun, luo tunnukset ja hae ystävää! Ikäihmisten Ystäväverkosto löytyy osoitteesta www.ystavaverkosto.fi.

Siirry palveluun