Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Evästekysely otettu käyttöön Eläkeliiton ja Lehmirannan verkkosivuilla

Sekä Eläkeliiton sivuilla (koskee myös piirien ja yhdistysten sivuja) että Lehmirannan sivuilla on käytössä Google Analytics -seuranta, josta voidaan seurata mm. kävijämääriä. Lisäksi kävijäseurantaa hyödynnetään mm. Eläkeliiton jäsenhankintakampanjassa. EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti ei-pakollisille evästeille tarvitaan verkkosivuilla kävijän suostumus ja tällainen evästekysely eli ennen sivuille menoa avautuva valintaikkuna on tuttu näky nykyisin mm. erilaisilla kaupallisilla sivustoilla.

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti evästekysely on otettu käyttöön Eläkeliiton ja Lehmirannan verkkosivuilla lähiviikkoina. Käyttöönotto ei vaadi toimenpiteitä piirien ja yhdistysten sivupäivittäjiltä.