Eläkeliitto ry hakee suunnittelijaa TunneMusiikki-toimintaan

Eläkeliitto ry hakee

Suunnittelijaa

1.9.2023 alkaen (tai sopimuksen mukaan) Eläkeliiton STEA-rahoitteiseen TunneMusiikki-toimintaan.

TunneMusiikki-toiminnan tavoitteena on edistää musiikkisisältöisen vapaaehtoistoiminnan saavutettavuutta vanhustyössä. Toiminnan keskiössä on ikäihmisten hyvinvoinnin edistäminen, ilon tuottaminen ja osallisuuden lisääminen koulutettujen vapaaehtoisten toteuttaman musiikkisisältöisen, esteettömän ryhmätoiminnan avulla. Huomioimme toiminnassa erityisesti heikkonäköiset ja -kuuloiset sekä muistisairaat ikääntyneet. Yhteistyökumppaneinamme  toimivat Näkövammaisten Liitto ry ja Kuuloliitto ry.

Suunnittelijana vastaat yhdessä työparisi kanssa TunneMusiikki-toiminnan hallinnoinnista sekä käytännön toimenpiteiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Organisoit vapaaehtoisten vertaisohjaajien musiikkisisältöisiä koulutuksia, joilla toimit myös osin itse kouluttajana.

Tehtäviisi kuuluu lisäksi muita sisältöalueesi toimintaa edistäviä järjestöllisiä asiantuntijatehtäviä sekä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.

Edellytämme
•    vahvaa musiikkikasvatuksen kehittämisen käytännön kokemusta
•    ymmärrystä ikääntyneiden kohderyhmän erityispiirteistä
•    soveltuvaa koulutusta
•    organisointikykyä sekä aktiivista ja itsenäistä työotetta
•    kehittämisotetta ja koulutuskokemusta
•    verkostoitumis- ja yhteistyökykyä
•    matkustusvalmiutta

Eduksi katsomme hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot sekä aikaisemman kokemuksen STEA-rahoituksen maailmasta.
Tarjoamme mukavan työyhteisön ja toimitilat Helsingin keskustan tuntumassa, hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoivomuksen kera 11.8.2023 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@elakeliitto.fi  Otsikkokenttään tunnus ”TunneMusiikki-suunnittelija”.

Lisätietoja tehtävän sisällöstä antaa suunnittelija Marja Kamunen, p. 040 7257 043:

ke–pe 2.8.–4.8. klo 13–16 ja ti–to 8.8.–10.8. klo 10–16.

Työsuhteen ehdoista lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Anssi Kemppi, p. 040 7257 143:

ti 8.8. klo 14–16.30.

Eläkeliitto ry on Suomen suurin eläkeläisjärjestö. Järjestö valvoo eläkeläisten ja ikäihmisten etuja sekä tarjoaa palveluja ja yhdessäolon mahdollisuuksia. Eläkeliitossa toimii lähes 115 000 jäsentä, 20 piiriä ja 392 paikallisyhdistystä.