Eläkeliitto ry hakee henkilöstö- ja taloussihteeriä

Eläkeliitto ry hakee

Henkilöstö- ja taloussihteeriä

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.8.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Henkilöstö- ja taloussihteerin tehtävänä on yhdessä liiton talouspäällikön kanssa hoitaa itsenäisellä ja itseohjautuvalla työotteella liiton palkanlaskentaa, laskutusta sekä muita henkilöstö- ja taloushallinnon tehtäviä.

Toivomme sinulta
•    soveltuvaa taloushallinnon koulutusta
•    kokemusta vastaavista työtehtävistä
•    hyviä vuorovaikutustaitoja
•    numerotarkkuutta ja rutiinien sietokykyä
•    kykyä ymmärtää toiminnan ja taloudellisten lukujen välisiä yhteyksiä
•    vastuunottokykyä ja valmiuksia oman osaamisen kehittämiseen

Eduksi katsomme:
•    Procountor-osaamisen
•    Järjestötoiminnan /STEA-rahoituksen tuntemisen

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja toimitilat Helsingin keskustan tuntumassa, hyvien liikenneyhteyksien päässä. Osittainen etätyö on myös mahdollista.
Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveesi kera 25.6.2023 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@elakeliitto.fi. Viestin otsikkoon tunnus "Henkilöstö- ja taloussihteeri".

Tarvittaessa lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Rita Hagström. Tavoitat hänet puhelimitse numerosta +358 50 531 7673 perjantaina 16.6.2023 ja tiistaina 20.6.2023 klo 10–14.

Eläkeliitto ry on Suomen suurin eläkeläisjärjestö. Järjestö valvoo eläkeläisten ja ikäihmisten etuja sekä tarjoaa palveluja ja yhdessäolon mahdollisuuksia. Eläkeliitossa toimii lähes 115 000 jäsentä, 20 piiriä ja 392 paikallisyhdistystä.