Eläkeliitto hakee hallintosihteeriä

Eläkeliitto ry hakee

Hallintosihteeriä

Pitkäaikaisen työntekijämme jäädessä eläkkeelle haemme nyt hallintosihteeriä vakituiseen työsuhteeseen.  Tehtävä täytetään 1.6.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Hallintosihteerin työnkuva on monipuolinen. Se sisältää mm. liiton jäsenrekisterin ylläpitoon ja hallintaan sekä jäsenlaskutukseen liittyviä tehtäviä, Eläkeliiton arkiston ylläpitoa, tilaisuuksien järjestämistä ja raportoinneissa avustamista. Hallintosihteeri osallistuu myös liiton puhelinvaihteen hoitoon ja toimii toiminnanjohtajan sihteerinä. Lisäksi hän valmistelee liiton hallintoon liittyviä asiakirjoja ja muita dokumentteja toiminnanjohtajan apuna.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sujuvaa MS Office -ohjelmien hallintaa, oma-aloitteisuutta, tarkkuutta, organisointikykyä ja hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä hyvää suomen kielen hallintaa.

Eduksi katsomme Kilta-jäsenrekisteriohjelmiston hallinnan sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Perehdytämme tehtävään ja tuemme uuteen työhön oppimista.

Hakemukset ansioluetteloineen sunnuntaihin 23.4.2023 mennessä sähköpostitse rekry@elakeliitto.fi

Lisätietoja:

Toiminnanjohtaja Anssi Kemppi, p. 040 725 7143

• perjantaina 14.4. klo 13–15 ja
  • tiistaina 18.4. klo 15–17

Eläkeliitto ry on Suomen suurin eläkeläisjärjestö. Järjestö valvoo eläkeläisten ja ikäihmisten etuja sekä tarjoaa palveluja ja yhdessäolon mahdollisuuksia. Eläkeliitossa toimii lähes 115 000 jäsentä, 20 piiriä ja 396 paikallisyhdistystä.