Eläkeliiton uudet verkkosivut on avattu

Tervetuloa Eläkeliiton uusille verkkosivuille!

Olemme uudistaneet sivuja, jotta sinun käyttäjäkokemuksesi olisi parempi ja löytäisit paremmin etsimäsi asiat. Sivut on jaoteltu nyt hieman uudella tavalla.

Tietoa-osiosta löydät hyödyllistä tietoa ikääntymiseen, eläkkeelle jäämiseen ja Eläkeliiton tarjoamiin aktiviteetteihin liittyen. Voit etsiä vinkkejä vapaaehtoistoimintaan tai tietoa ikääntymisen tuomista muutoksista. Yhdistyksille löytyy oma osionsa, josta voi kätevästi etsiä materiaaleja ja ohjeita yhdistystoiminnan pyörittämisen avuksi.

Tekemistä-sivuilla puolestaan näyttäytyy Eläkeliiton tapahtumatarjonta: kurssit, juhlat, kilpailut ja muut aktiviteetit löytyvät kätevästi yhdestä paikasta. Lisäksi löydät Eläkeliiton toiminnan osa-alueiden otsikoiden alta tietoa siitä, millaisia erilaisia teemakoulutuksia järjestämme. Täältä löytyy sisältöä musiikista liikuntaan ja kädentaidoista matkoihin ja retkiin.

Eläkeliitto-otsikon alta löytyy perustietoa Eläkeliitosta, vaikuttamisteemoistamme, organisaatiosta ja projekteista.

Piirit ja yhdistykset -alasivulla ovat listattuina kaikki Eläkeliiton piirit, joiden kautta löytyvät paikallisyhdistykset. Tervetuloa tutustumaan monipuoliseen paikallistoimintaan.

Tule mukaan -osio kutsuu nimensä mukaisesti mukaan toimintaan. Täällä voit liittyä jäseneksi tai hakeutua Eläkeliiton vapaaehtoiseksi. Löydät sivuilta myös Eläkeliiton ajantasaiset jäsenedut.

Ja aina voi soittaa tai lähettää sähköpostia ja kysyä Eläkeliiton toimihenkilöiltä, jos jokin asia askarruttaa tai kaipaat lisätietoa. Yhteystiedot-sivu on aina varma osoite.

Sivustolla on lisäksi tehokas hakutoiminto, oikopolut tärkeimpiin osioihin ja ajankohtaista tietoa tuoreista ja tulevista tapahtumista.

Lehmirannan lomakeskus löytyy nyt ihan omilta sivuiltaan osoitteessa www.lehmiranta.fi

Toivottavasti uusi sivustomme palvelee ja tarjoaa hyödyllistä tietoa.

Kirsi Maunula

Viestintäasiantuntija