Eläkeliiton golfmestaruuskilpailut Tahkolla siirretty - uusi kilpailupäivä on ma 24.8.

Alun perin torstaina 6.8. pelattavaksi sovittu Eläkeliiton valtakunnallinen Golfmestaruuskilpailu on päätetty siirtää maanantaina 24.8. yhteislähtönä kello 10.00 alkaen pelattavaksi. Kenttänä toimii edelleen Tahko Golfin Old Course.

Muutos johtuu Tahko Golfista ja siitä, että 17.6. saakka voimassa olleiden Suomen Golfliiton korona-ohjeiden suositus oli pyrkiä välttämään yhteislähtökisojen järjestämistä – ja näin ollen kyseisen päivän ennakkovarauksissa ei osattu varautua Golfliiton suosituksen peruuntumiseen.

Siirrolla varmistetaan, että kilpailu voidaan viedä joustavasti läpi aloittaen klo 10.00 yhteislähdöllä. Kilpailuun on jo lähes 60 ilmoittautunutta, joita on jo informoitu Tahko Golfin toimesta.

Myös ilmoittautumisaikaa on pidennetty siten, että kilpailuun voi ilmoittautua 20.8.2020 klo 10.00 mennessä. Ilmoittautuminen tapahtuu joko sähköpostitse (toimisto@tahkogolf.fi) tai puhelimitse numeroon 0600 550 740.

Muutoksen johdosta Tahko Golf on alentanut kilpailumaksua 10 eurolla vieraspelaajien osalta. Hinta 50 € sisältää keittolounaan kisan jälkeen. Harjoituskierros 35 €.

Myös mahdollisia jo ennakkoon varattuja harjoitusaikoja tai autovarauksia voi muuttaa sähköpostitse osoitteeseen toimisto@tahkogolf.fi.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kilpailusta löytyy tapahtumasivulta.

Tervetuloa Tahkovuorelle!

EL Iisalmen yhdistys