Toimintaa

Tarinatupa

Joka kuukauden ensimmäinen torstai iltapäivällä noin kymmenkunta iloista ihmistä suuntaa ennalta ilmoitettuun kohteeseen, on alkamassa Tarinatupa.

Kuukausitapaaminen

Kuukausittain syys-marraskuun ja tammi-toukokuun ajan yhdistys järjestää jäsenilleen kuukausitapaamisen, joka on aina kuukauden neljäntenä keskiviikkona.

Tanssit

Muutaman kerran vuodessa yhdistys järjestää sunnuntai iltapäivinä tansseja VPK:n talolla. Säestävät orkesterit vaihtuvat. Pääsylippu maksaa kympin ja tanssia saa tuohon hintaan kolme tuntia.

Rantapäivä

Rantapäivän ohjelmassa on saunomista, uintia, kenttäpelejä ja yhteislaulua. Tarjolla grillimakkaraa, kahvia ja pullaa. Arpajaiset!

Kesäteatteria Hämeenlinnassa -Sellaista elämä on

Hinta 55 euroa per henkilö sis. teatterilipun, lounaan ja kuljetuksen! Lähtö klo 10 Salon torilta ja 10.05 Virtasen kaupan luota, Hämeentie 37.

Mölkkyä

Boccia kisojen pokaalisatoa

Yhdistyksemme boccian vetäjä Kari Keränen voitettujen mitalien ja pokaalien kanssa kuvassa.

Kaatuneitten muistopäivä Salossa

Järjestömme lippu oli mukana Kaatuneitten muistopäivän lippuvartiossa.

Velkakirjan luovutus

Eläkeliiton Salon yhdistys on aikoinaan lainannut rahaa Lehmirannan Lomakeskukselle, kuten moni muukin Varsinais-Suomen alueen yhdistys.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.