Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri syksy 2019

(16.10.2019)  Huom. viikolla 42 ei kuoroharjoituksia eikä bocciaa!

Tule Ahjolaan pelaamaan bocciaa keskiviikkoisin klo 13:00-15:30
Boccian pelivälineinä ovat nahkapallot, joilla kerätään pisteitä omalle joukkueelle. Ideana on heittää sinisiä tai punaisia 275 grammaa painavia palloja mahdollisimman lähelle valkoista maalipalloa. Eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa.
Menovinkkejä Nurmijärvellä. Katso myös WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä

Su 13.10. klo 12 Kotiseutujuhla Nurmijärven seurakuntakeskuksessa.

Tapahtumat

Vihainen leski Helsingin kaupunginteatterissa la 25.1.2020 klo 19. Ilm. 16.12. mennessä
Elä kuin viimeistä päivää! Minna Lindgrenin kirjaan Vihainen leski perustuvassa samannimisessä näytelmässä vihainen leski ottaa ohjat omiin käsiinsä, näyttävästi ja häpeilemättä. Nauru raikaa eikä kyyneleiltä vältytä! Voimaannuttava, herkistävä ja rehevästi hauska. Vihainen leski soi nostalgisia finnhittejä ja discobiisejä parhailta vuosikymmeniltä.
GEORG OTS 100 -oopperagaala Tallinnassa 20.-21.3.2020. Ilm. 31.10. mennessä
Rakastetun ja arvostetun laulajan Georg Otsin syntymästä tulee 2020 kuluneeksi 100 vuotta. Merkkivuotta juhlistetaan Tallinnan Estonia-teatterissa Georg Ots 100 -oopperagaalan merkeissä. Ilm. 31.10.
Hansakaupunki Gdansk 8.-10.12.19. Enää 4 paikkaa!
Lähde kokemaan Gdanskin lumoavan joulutorin tunnelmia! Myös mahdollisuus Sopotissa ja Gdyniassa käyntiin.

TYÖT TAKANA - tuetut lomat haettavissa v. 2020

TYÖT TAKANA - MLTH:n myöntämät tuetut lomat myönnetty Uudenmaan piirille
kevät/syksy 2020

WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä - uudistettu
Tutustu uudistettuun verkkolinkkisivuun! Nurmijärven kunnan sivusto, tapahtumia, digilehtiä, Yle Areena, Elävä arkisto, aikataulut, Korsisaaren mobiililippu, sää, karttapalvelut, Niksipirkka...
Tarvitsemme Rahastonhoitajan vaikka heti!
Tarvitsemme toimeliaan henkilön Rahastonhoitajaksi

Rahastonhoitajalla pysyy rahat kasassa j

Ajankohtaista Eläkeliitossa

52 vanhusten viikkoa vuodessa
6.-13.10. vietämme valtakunnallista vanhustenpäivää ja –viikkoa, jonka teemana on tänä vuonna vanhuuteen varautuminen. Lue kuinka voit edistää hyvää ikääntymistä!
Eläkeliiton karaokemestarit ratkottiin tiukassa finaalissa

Satoja karaoken ja tanssimusiikin ystäviä yhteen koonnut Eläkeliiton karaokemestari -finaali laulettiin Ikaalisten kylpylässä 8.10.

Miesten oma juttu, järkee vai ei?

Kun käynnistelin ÄijäVirtaa – projektia (2016-2018) keväällä 2016, jouduin usein vastaamaan kysymykseen: miksi vain miehille?