Toimintaa

Toimintakalenteri EL Nurmijärvi 2023

(31.1.2023) Seuraa myös ilmoituksia Nurmijärven Uutiset -lehden järjestöpalstalla. Viikonlopun lehdestä näet seuraavan viikon kerhot, keskiviikon lehdessä retket ja matkat.

Karaokea Klaukkalassa keskiviikkoisin ja Rajamäen kylätalossa perjantaisin
Klaukkalan karaokekerho kokoontuu keskiviikkoisin klo 12-15 helmikuun puoliväliin väistötilassa Monikon Piccolo-salissa, helmikuussa alkava Rajamäen Karaoke perjantaisin klo 12-15.30. Tule mukaan!
Mitä-missä-milloin - Uutisia & vinkkejä
(21.1.23) Digi-apua tarjolla. Liukuesteiden korvaus.Tuetut lomat 2023. Kansallisoopperan ja -baletin virtuaalinäyttämö Stage24. Yhdistyksen lähihistoriaa uusille ja vanhoille jäsenille - Matka- ja tapahtumablogit ym.

Kevätkokous pe 17.2.23. klo 11-14 Klaukkalan srk-keskuksessa
Tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen! Käsittelyssä sääntöjen 8§:n kevätkokoukselle määräämät asiat. Kokouksen alussa kahvitarjoilu.
Kuukausikerho 24.2. klo 11–14  kirkonkylässä
Tervetuloa helmikuun kuukausikerhoon kirkonkylän seurakuntakeskukseen! Kahvittelua (3 euroa) ja seurustelua, kuoro ja yhteislaulua, arpajaiset (arpajaisvoitot tervetulleita) ym.
Teatterimatka Tampereelle (ilm. 22.2. mennessä)
Kun Sally Salmisen Katrina romaani ilmestyi vuonna 1936, siitä tuli valtava menestys ympäri maailmaa: Kirja käännettiin yli 20 kielelle ja Akatemian ruotsalaiset jäsenet ehdottivat kirjailija Sally Salmiselle kolmena vuonna Nobel-palkintoa. Meillä hänen tyyliään verrattiin myöhemmin Ilmari Kiannon ja Väinö Linnan kerrontaan.

Kuukausikerho Klaukkalassa 27.1.2023
Aurinko ilahdutti viime perjantaina ja iloa riitti vuoden ensimmäisessä kuukausikerhossakin Klaukkalan srk-keskuksen salissa. Kahvipöydän antimista nautittiin, seurusteltiin, kuunneltiin tietoisku ja kepeä musiikkiesitys
Karaoketanssit Ahjolassa lauantaina 14.1.23
Yhdistyksen ensimmäiset karaoketanssit keräsivät sateesta huolimatta puolilta päivin Ahjolan saliin runsaasti väkeä - niin laulamaan, tanssimaan kuin vain kuuntelemaan ja seurustelemaankin, ja lystiä riitti aina klo 16 viimeiseen valssiin asti. / Huom. 19.1. lisätty muutama lauluvideo
EL-Nurmijärven Rajamäen karaokekerho starttaa helmikuussa
Rajamäen kylätalossa (Villentie 2) aloitetaan EL-Nurmijärven karaokekerho helmikuun alusta. Kerho kokoontuu klo 12.00-15.30 perjantaisin 3.2. ja 10.2., 3.3., 10.3. 17.3. ja 24.3, 14.4. ja 21.4. , 5.5., 12.5. ja 19.5.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Kansallinen hiihtopäivä on 4.3. - lähde mukaan liikkumaan!

Kansallista hiihtopäivää vietetään lauantaina 4.3. ja tavoitteena on innostaa ihmiset hiihtämään kaikkialla Suomessa!

Digitaalisten terveyspalveluiden käyttöä koskeva kyselytutkimus epilepsiaa sairastaville

Onko tasapainosi terästä? -kampanja käynnistää uuden vuoden

Murtumatta mukana – Spänst i benen -ohjelma kannustaa jälleen tammikuussa 2023 kaikkia mukaan Onko tasapainosi terästä? -kampanjaan!