Toimintaa

Toimintakalenteri EL Nurmijärvi 2024

(16.2.24.) Seuraa kotisivuja. Paperisia Toimintakalentereita jaetaan kuukausikerhoissa.

Eläkeliiton karaokemestari 2024 - EL Nurmijärven karsinnat 15.3. klo 13 Rajamäen kylätalolla
Eläkeliiton karaokemestari -kilpailut pidetään joka vuosi alkaen keväisin pidettävistä yhdistysten ja piirien karsinnoista päätyen lokakuiseen loppukilpailuun, missä kisaavat piirikisojen voittajat.
Mitä-missä-milloin - Uutisia & vinkkejä
(8.2.24) Järjestöjen sosiaaliturvaopas 2024. Musiikkia kirjastojen iltapäivissä. Nurmijärven opiston kevään kurssit. Liukuesteitä kirjastoista 65 täyttäneille. Tuetut lomat -24. Kansallisoopperan ja -baletin virtuaalinäyttämö Stage24. Yhdistyksen lähihistoriaa uusille ja vanhoille jäsenille . Tutustu MSL:n toimintaan

Karaoketanssit lauantaina 9.3.2024 klo 12.30-15.30 Ahjolassa
Tervetuloa Ahjolaan laulamaan ja tanssimaan, tai vain kuuntelemaan musiikkiesityksiä ja viettämään rattoisaa lauantai-iltapäivää! Kahvilippu 5 €. Karaokeisäntänä toimii Urho Vilmunen.
Kuukausikerho pe 22.3.24 klo 11–14 Klaukkalan srk-keskuksessa
Tervetuloa maaliskuun kuukausikerhoon! Luvassa emäntäryhmän kahvipöytä (3 euroa), iloista seurustelua ja ajankohtaisia kuulumisia, arpajaiset (voittoja voi jälleen tuoda srk-salin pöydälle). Uimahallin vanhuspalveluista kertoo liikunnanohjaaja Mari Haimi.
Portugalin huhtikuu 1.-5.4.2024. Matka toteutuu, mukaan pääsee vielä
Keski-Portugalin kevätmatka kutsuu huhtikuussa. Olavi Virtakin jo lauloi aikanaan: “Pois kiire unhoittuu, on aurinkoa, rauhaa, on Portugalin huhtikuu! Huom. päivitetty esite, hinta ja maksuehdot muuttuneet

Kuuloasiaa kirkonkylän kuukausikerhossa 23.2.24 (sis.kuvia)
Vesisade saatteli perjantaina helmikuun kuukausikerhoon menijöitä, mutta sisällä oli lämmintä ja Raijan emäntäryhmän valmistama kahvi/tee ja sämpylät maistuivat. Keski-Uudenmaan Kuulo ry:n puheenjohtaja Ari Haapanen kertoi ikäkuulosta - apua on saatavilla.
Ystävänpäivän karaokea 14.2.24 Rajamäen Lähteellä - sis. kuvia
Rajamäen kauppakeskus Lähteellä tehtiin ystävänpäivänä ostoksia elävän musiikin säestyksellä, kun sen aulassa laulettiin karaokea. Tapahtuma oli kauppakeskuksen, Rajamäen kyläyhdistyksen ja SPR:n sekä Rajamäen kylätalon EL-karaokekerhon yhteistyön tulosta.
Keskellä tietä - Teatteri Jukola esittää maaliskussa!
Teatteri Jukola esittää Klaukkalassa ja kirkonkylässä maaliskuussa herskuvan maalaiskomedian KESKELLÄ TIETÄ!

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Jäsenedut: Korjaus Rela-hierojien yhteystietoihin

EL-Sanomissa 1/2024 on sivulla 30 uutinen Eläkeliiton uusista jäseneduista. Rela-hierojien tekstiin oli eksynyt väärä puhelinnumero.

Kiinteistöverotusta aiotaan uudistaa - kerro mitä mieltä sinä olet vastaamalla kyselyymme

20.2.2024

Olemme avanneet kiinteistöveron uudistamista koskevan kyselyn, johon toivomme vastauksia yli 60-vuotiailta eläkeläisiltä.

Helmikuun hulinaa verkkokaupassa...postikulut vain 4,90 e/lähetys!

Eläkeliiton verkkokaupassa on nyt helmihulinat! Kaikista ostoksista postikulut vain 4,90 euroa/lähetys (norm. 4,90–8,90 e) – nyt kannattaa siis tehdä isompi tilaus kerralla!