Toimintaa

Jumppaohjeita
Liike ja liikunta pitävät kropan kunnossa, ja mielen virkeänä!
Olohuonereissuja
Missähän tämmöisiä kiviä mahtaa olla? Ota selvää ja lähde virtuaalireissuun, istuen mukavasti omalla sohvalla!
Liity yhdistykseen!
Vireä yhdistyksemme on Nurmijärven suurin eläkejärjestö. Meillä on monipuolista ohjelmaa ja hauskaa yhdessä – tule sinäkin mukaan! Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan yhteisölliseen toimintaan, joka tuo elämään iloa ja uusia ystäviä. Pääset myös osalliseksi Eläkeliiton tarjoamista eduista.

Montenegro - siirretty ensi vuoteen 10.5.21 alkavalle viikolle
Montenegron matka on siirretty ensi vuoteen 10.05.21 alkavalle viikolle 19. Tiedot tarkentuvat myöhemmin

14 päivän kyykkytreeni ja muuta jumppaa
Katso ohjeet 14 päivän kyykkytreeniin, tai tutustu sivun linkkien tarjoamiin liikuntavinkkeihin
Lehmirannan pikkujoulu- ja kuorokurssimatka 19.-21.11.20 - blogi
Sateisena torstai-aamuna keräsi Packalénin bussi kyytiinsä maskein varustautuneita Lehmirantaan menijöitä. Retki oli vuoden ensimmäinen ja viimeinen tänä korona-vuonna, mutta oikein onnistunut! Ensilumikin satoi torstain ja perjantain vastaisena yönä pikkujoulureissua juhlistamaan.
Yhdistyksen sääntöuudistus - muuttuneet kohdat
Yhdistyksen kevätkokous päätti 17.09.20 sääntöuudistuksesta. Jäsenmaksun laiminlyönnistä todetaan: "Jos jäsen on jättänyt jäsenmaksunsa yhdistykselle maksamatta kahtena peräkkäisenä vuotena tai kuluvana vuonna erääntyneen jäsenmaksunsa kirjallisesta muistutuksesta huolimatta maksamatta kuluvan vuoden toukokuun loppuun mennessä, voi yhdistyksen hallitus katsoa hänen eronneen."

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Mahdollinen korona-altistus Lehmirannan lomakeskuksessa
Lehmirannan lomakeskuksessa Salossa on vieraillut ajalla 23.–26. marraskuuta henkilö, jolla on myöhemmin todettu koronatartunta.
EETU ry:n kannanotto: Ikääntyvien influenssarokotukset Suomessa

Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry - Pensionärsförbundens intresseorganisation PIO rf

Uudistunut EL-Sanomat nyt myös näköislehtenä - tutustu ja lue!

Eläkeliiton jäsenlehti, EL-Sanomat, uudistui ulkoasultaan, kooltaan ja taitoltaan marraskuussa 2020.

Uudistunut EL-Sanomat on luettavissa nyt myös sähköisenä näköislehtenä: