Toimintaa

Jaettu ilo on moninkertainen ilo - Blogeja retkistä ja matkoista
Lue uusin blogi! Jaa myös omat retki- tai matkaelämyksesi niin toisille mukana olleille kuin kaikille muillekin ja kirjoita blogi.
Liity Eläkeliiton Nurmijärven yhdistykseen
Vireä yhdistyksemme on Nurmijärven suurin eläkeläisjärjestö ja yksi suurimmista Eläkeliiton Uudenmaan piirin yhdistyksistä. Meillä on monipuolista ohjelmaa ja hauskaa yhdessä – tule sinäkin! Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan yhteisölliseen toimintaan, joka tuo elämään iloa ja uusia ystäviä. Pääset myös osalliseksi Eläkeliiton tarjoamista eduista.
Blogeja kk-kerhojen asiantuntijavieraiden luennoista, puheenvuoroista, yhdistyksen juhlista
Lue uusin kk-kerhoblogi! Tälle sivulle listataan myös yhdistyksen juhlista tehdyt blogit.

Saimaa II 4. - 5.8.2021 (TÄYNNÄ)
Mikkeli - Lemi - Imatra - Punkaharju – Savonlinna Suur-Saimaan kierros on matkailureittien kuningatar ja reitti, joka jokaisen on joskus koettava. Reitti kiertää sinisenä siintävän Saimaan rantoja halki kylien, kaupunkien, luonnon ihmeiden ja kulttuurimaisemien.
Kuntotestauspäivä to 19.8.2021 klo 10.00-13.00 Krannilan liikuntapuistossa
Yhdistyksemme on mukana kunnan ja Ikäinstituutin yhteisessä Voimaa Vanhuuteen -projektissa. Jäsenistöllämme on nyt tilaisuus testauttaa kuntonsa ilmaiseksi UKK - kävelytestin avulla 19.8 klo 10-12 Krannilan liikuntapuistossa.
Puhelinlangat laulaa, Taaborilla 29.8.2021 klo 15 (ilm. päättynyt)
Musiikkinäytelmässä saamme nauttia upeista Katri-Helenan levyttämistä lauluista.

Ajankohtaista - Uutisia & vinkkejä
(Päivitetty 307.) Kesän tapahtumat Taaborilla, kunnan ja srk:n tapahtumia syksyyn asti. Luontolinkkejä, Stage24-näyttämöllä. Yhdistyksen lähihistoriaa uusille ja vanhoille jäsenille - Matka- ja tapahtumablogit ym., Korona-ajan tarinat
Diandra valloitti Vihdin kesäteatterin lavalla 26.7.21
Heinäkuun viimeisen viikon maanantaina 26.7. körötteli joukko yhdistyksen jäseniä Vihdin liikenteen bussissa mutkaista tietä kohti naapurikunnan Vihdin kesäteatteria. Diandra kesäisenä päivänä -konsertti osuikin todelliseen kesäpäivään – aurinko paistoi ja mittarissa oli +29 astetta.
Saimaan kierros nro 1 (1.7.-2.7.2021)
Varhain pilvisenä torstaiaamuna 1.7.21 saapui kuopiolaisen Ykkösmatkat-matkatoimiston auringonkeltainen bussi Klaukkalan vanhalle linja-autoasemalle poimien kyytiinsä ensimmäiset Saimaan kiertomatkalle lähtijät. Seitsemän korvilla bussiin nousivat Rajamäeltä viimeisetkin matkalaiset, ja vuoden ensimmäinen kotimaanmatka alkoi.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Hyvää kesää kaikille! Eläkeliiton toimisto lomailee 5.7.-25.7.
Opi pelaamaan canastaa - tule kurssille Lehmirantaan!

Tervetuloa pelaamaan ja oppimaan canastakorttipeliä Lehmirannan lomakeskukseen 6.-7.9.2021.

Metsänistutushaaste saa jatkoa!

Runsas luminen talvi on ollut suotuisa puille ja myös hiihtäjille. Eristävä lumipeite on suojannut hyvin puiden kasvua. Vähitellen kylmä väistyy ja luonto herää uuteen kasvuun. Ja on herännyt jo.