Toimintaa

Virikekerho

Virikekerho kokoontuu Osuuspankin kerhohuone Silmussa klo 13-16 torstaisin. Kerhossa pelataan korttia ja kerran kuussa on Bingo. Kerhon vetäjänä toimii Terttu Minkkinen.

Kesätanssit Jänteen Hallilla

Tanssit alkavat klo 19.00, paitsi iltapäivätanssit torstaina 4.7. alkavat klo 13.00.

18.5.2019         Teuvo Vuoti

30.5.                 Pekka Roiko duo/Helatorstai

Mölkkykerho

Mölkkykerho kokoontuu kesäaikaan Nivan koulun pihassa tiistaisin klo 17. Kerhossa pelataan mölkkyä ja heitetään tonkkumia. Kerhon vetäjinä toimii Anneli ja Heikki Linnilä. Annelin puh.

Mölkky alkaa 14.5. Tule mukaan!

Mölkkykerho aloittaa 14.5.

Mölkkyä ja tonkkumia pelataan Nivan koulun pihassa kesäaikaan tiistaisin klo 17 alkaen. Aloitetaan 14.5.2019. Tervetuloa mukaan!

Kuvagalleria

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.