Tonkkumi sisällä

10.8.2024 10:0016:00
Ilmoittaudu 1.8.2024 mennessä.
Soini

EL Soinin yhdistys järjestää TonkKumin mestaruuskilpailut, joukkue- ja henkilökohtaisessa sarjassa, lauantaina 10.8.2024, klo 11.00 Soinin Yhteistalolla, osoitteessa Multiantie 29, 63800 Soini. Kilpailut käydään ulkotilassa, sateen sattuessa sisällä.

Joukkuesarja: Jokainen joukkueen jäsen heittää kaksi kahdeksan nännikumin sarjaa, heittosarjojen yhteistulos on joukkueen tulos. Joukkueen muodostavat kolme henkilöä; joko mie­hiä, naisia tai sekajoukkue. Samasta Eläkeliiton yh­distyksestä voi olla mukana useampiakin joukkueita. Kilpailu käydään suoraan loppukilpailuna.

Henkilökohtainen sarja: Jokainen kilpailija heittää kaksi kahdeksan nänniku­min sarjaa, heittosarjojen yhteistulos on heittäjän tulos. Kuusi­toista parasta jatkavat loppukilpailuun, joka heite­tään pudotuskaavion mukaisesti parikilpailuna. Pudotuskaavio on nähtävillä ennen kilpailun alkua.

Kilpailussa noudatetaan Eläkeliiton Tonkkumin mestaruuskilpailujen sääntöjä.

Ilmoittautuminen 15.7 - 1.8.2024 välisenä aikana, osoite jotu2@sci.fi

Lisätietoja, Jorma Turpela 0400551077 tai sähköpostilla osoitteesta jotu2@sci.fi

Joukkuesarjaan ilmoittauduttaessa kerrotaan joukkueen nimi, yhdistys, osallistujat, joukkueen kapteeni, heittojärjestys sekä ilmoittajan yhteystiedot. Samalla voi ilmoittaa useampia joukkueita. Joukkuesarjaan ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan ruokailijoiden lukumäärä. Henkilökohtaiseen sarjaan ilmoittauduttaessa ilmoitetaan yhdistyksen nimi sekä osanottajien nimet.

Osallistumismaksut joukkuesarja 40€/joukkue, henkilökohtainen sarja 10€/henkilö.

Keittolounas 10€. Maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä, kuitenkin viimeistään 1.8.2024 mennessä, EL Soini ry:n tilille FI84 5432 0750 0472 16, tiedonantoja sarakkeeseen, yhdistyksen nimi sekä yhteyshenkilön yhteystiedot. Kisaravintolassa myydään kahvia ja pullaa ym.

Kilpailuohjelma (aikataulu on ohjeellinen ja joustaa kilpailutilanteiden mukaan)

09:45 Kilpailukanslia avataan
10:00 Osanoton varmistaminen ja heittovuorojen arvonta
10:45  Kilpailun johtajan puheenvuoro sekä kilpailujen avaus
11:00 Joukkuekilpailu, henkilökohtaisen kilpailun karsintasarja ja pudotuspelitkilpailujen tulokset ja palkintojen jako.

Majoitustarjous Hotelli Mesikämmenessä TonkKumi kilpailujen ajan 9.-11.8.2024.

Tarjoushinnat: 122€/1hh/vrk (norm.147€/vrk), 142€/2hh/vrk (norm. 167€/vrk), aikuisen lisävuode 40€/vrk, lapsen 0-14v lisävuode 20€/vrk. Hinnat sisältävät aamiaisen. Tarjous on voimassa ajalle 9.-11.8.2024. Mainitse varausta tehdessäsi tarjouskoodi ” TonkKumi”.  Varaukset sähköpostitse myyntipalvelustamme sales@ahtarizoo.fi tai puhelimitse 030 62150. Lisätietoa Soinista, https://visitsoini.fi/

Tervetuloa Soiniin kisaamaan ja viihtymään!

Etelä-Pohjanmaan piiri
Soinin yhdistys