Lukijamatka_2024_Italia

Lähde EL-Sanomien lukijamatkalle upeaan Pohjois-Italiaan!

Koe upeita luonto- ja kulttuurielämyksiä mukavassa seurassa - toimi nopeasti! Matka järjestetään 14.10.-18.10.

Eläkeliitto kutsuu jäseniään mukaan EL-Sanomien lukijamatkalle Pohjois-Italian kauneimmille järvialueille 14.-18. lokakuuta. Luvassa on upeita luonto- ja kulttuurielämyksiä Maggiore-järven tuntumassa ja matkalla piipahdetaan myös Sveitsin puolella. Vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Kon-Tiki Tours.

Matkan hinta on 1650 euroa/hlö jaetussa kahden hengen huoneessa. Matkanjohtajana toimii suomalainen ammattiopas ja mukaan matkaan lähtee myös Eläkeliiton edustaja.

Varaa paikkasi nyt - paikat täyttyvät nopeasti! Lisätiedot, matkaan liittyvät kyselyt, matkaohjelma ja varaukset Kon-Tiki Toursin sivuilta alla olevasta linkistä.

Lisätiedot, matkaohjelma ja varaukset