EU-lippu

EETUn EU-vaalipaneeli ke 29.5. – ilmoittaudu mukaan!

EETUn EU-vaalipaneeli Helsingissä ke 29.5. klo 10.30–12.00.

Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry - Pensionärsförbundens intresseorganisation PIO rf järjestää europarlamenttivaalipaneelin Cinema Orionin tiloissa keskiviikkona 29.5. klo 10.30–12.00. Tapahtuman juontaa toimittaja Jari Korkki.  Osallistujat ovat maamme eturivin EU-vaaliehdokkaita eri puolueista.

Vaalipaneelin teemana on ikäihmisten oikeudet EU:ssa ja ikääntyneen väestön merkitys sekä tarpeet ikääntyvässä Euroopassa. Tapahtuman alussa tarjotaan osallistujille maksuton kahvitarjoilu klo 9.45–10.25.

Vaalipaneeli toteutetaan Cinema Orionin tiloissa (Fredrikinkatu 29 A 3, 00120 Helsinki). Tapahtumapaikalle mahtuu noin 180 henkilöä. Huomaa, että tapahtumatila ei ole täysin esteetön. Tapahtuma on kaikille avoin, ja se edellyttää ennakkoon ilmoittautumista. Tapahtumaan voi osallistua myös etänä. Stream-linkki lähetetään etänä osallistuville viimeistään tapahtumapäivää edeltävänä päivänä sähköpostitse.

Ilmoittaudu tästä