1000 tekoa -tapahtuma

1000 tekoa -tapahtumat Tampereella 11.5., Helsingissä ja Turussa - tule mukaan!

Eläkeliitto on mukana 1000 tekoa -tapahtumissa, joissa tarjotaan 1000 ruokakassia, 500 maksutonta lounasta yhteisen pöydän ääressä ja yhteistä aikaa yhteisökahvilassa. Tapahtuman järjestää auttamisen tori Commu, pääyhteistyökumppaninaan Hannes Snellman ja Siemens Osakeyhtiö.

Miksi?

Jokaisen avun tarve on tärkeä ja meistä jokaisella on kokemuksia ja taitoja, joista voisi olla apua toiselle.
1000tekoa on paikka, jonne kuka tahansa voi tulla ja kokea yhteisöllisyyden voiman.

1000tekoa on kasvanut pienestä tapahtumasta Suomen suurimmaksi auttamisen kiertueeksi. Vuonna 2024 teemme hyviä tekoja Tampereella Tampere -talolla (11.5.), Turussa Logomossa (24.8.) ja Helsingissä Kauppakeskus Redissä (30.11.)

Olet lämpimästi tervetullut juuri sellaisena kuin olet.

Kenelle?

1000tekoa-tapahtumat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, mutta vaatii pääsylipun jonka saat varattua alla olevasta linkistä.
Tule nauttimaan yhteisöllisestä tekemisestä, lounaasta ja nappaa mukaasi kassillinen ruokaa. Olemme saaneet lahjoituksina erilaista ruokaa, kuten Arlalta juustoa, margariinia ja pirtelöitä, Leipomo Rostenilta leipää, Raisiolta Elovena -tuotteita, Jalotofulta tofua sekä kumppaneidemme ansiosta voimme ostaa hedelmiä, vihanneksia ja kuivaruokaa jaettavaksi.

Tampereen #1000tekoa -tapahtuma alkaa lauantaina 11.5. kello 10. Saat tarkemman tapahtuma-aikataulun sähköpostiisi, kun varaat maksuttoman pääsylipun alla olevasta linkistä

Lue lisää ja varaa lippusi