Uimarit

Ilmoittaudu 31.7.2020 mennessä.
Lehmiranta, Salo
Ilmoittaudu

Vuoden 2020 yhdistyskehittäjien seminaarissa pureudutaan yhdistyksen toiminnan sisältöihin ja palveluun. Mitä, millaista ja kenelle yhdistyksissä toteutetaan toimintaa ja millaista palvelua yhdistys tarjoaa. Kuka/ketkä toteuttavat ja suunnittelevat yhdistyksen toiminnan ja palvelun. Mikä/mitkä ovat yhdistyksen tarjoaman toiminnan ja palvelun lyhyen ja  pitkän tähtäimen suunnitelmat ja tavoitteet ja miten näitä seurataan ja arvioidaan? Miten korona on vaikuttanut yhdistyksen toimintaan, mitä koronan jälkeen. Muuttuuko mikään?

Seminaariin voi Ilmoittautua 31.7. saakka. Seminaari on yhdistyskehittäjille maksuton kahden hengen huoneessa. Matkat korvataan. Toivomme mahdollisimman edullista matkustustapaa, julkisia tai kimppakyytejä. Matkakorvaus omalla autolla yhdistyskehittäjille on 0,25€/km

Seminaariin mahtuu 60 hlö ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen tehdään ilmoittautumislinkin kautta.

Tarkempi ohjelma lähetetään seminaariin osallistuville myöhemmin.

Kiinnostaako kehittämistyö? Yhdistyskehittäjän tehtävä sopii henkilölle, joka haluaa olla piirinsä yhdistysten elinvoimaisuuden ja uudistamisen etujoukoissa. Yhdistyskehittäjät toimivat tehtävässä yksin tai pareittain ja järjestävät piirinsä alueella 1–3 ideapäivää vuodessa yhteistyössä piirin kanssa. Ideapäivässä yhdistyskehittäjän tehtävä on ohjata/fasilitoida yhdistyksiä itse ideoimaan toimintaansa, joten kyse ei ole kouluttamisesta vaan ohjauksesta, jossa käytetään eri tavalla toteutettuja ryhmätyöskentelyn muotoja.

Koulutus antaa hyvät valmiudet toimia yhdistysten ideapäivien vetäjinä. Piirit valitsevat alueensa yhdistyskehittäjät. Kiinnostuitko?

Tehtävästä lisätietoja antaa piirin toiminnanjohtaja/puheenjohtaja.

Lisätietoja:

Koulutussuunnittelija Sointu Kallio