Vertaisliikunnanohjaajan peruskurssi

Lehmiranta
Hae

Murtumatta Mukana - Lujuutta Liikkumalla®

Vertaisliikunnanohjauksen peruskurssi on tarkoitettu 50+ liikkujalle, jolla on kuntoa ja innostusta ohjata myös muita liikkumaan monipuolisesti luustoterveyttä edistäen. Kurssin tarkoituksena on tarjota ryhmässä liikkumisen iloa ikään ja kuntoon katsomatta. Kurssi antaa vinkkejä turvalliseen liikkumiseen ja kipinää vertaisliikuntaryhmiin.

Koulutuspaikka:
Lehmirannan lomakeskus, Lehmirannantie 12, 25170 Salo

Kenelle:
Peruskurssi on avoinna kaikille 50+-ikäisille liikkujille, joilla on innostus aloittaa liikunnan vertaisohjaajana omassa yhteisössään. Kurssiohjelma soveltuu myös luustokuntoutujalle. Osallistuminen ei edellytä Eläkeliiton jäsenyyttä.

Sisältö:
Kipinää vertaisliikuntaryhmiin
Monipuolisesti luustoterveyttä
Vinkkejä turvalliseen liikkumiseen
Ideoita ja malleja liikuntaharjoituksiin
Liikunnanohjauksen ABC
Perusteet osteoporoosista, sen ennaltaehkäisystä ja hoidosta

Osallistujat:
Kurssille valitaan enintään n. 20 osallistujaa. Kaikille hakijoille ilmoitetaan hakuajan umpeuduttua. Muutokset ovat mahdollisia.

Hakeminen:
Kaikille hakulomakkeen täyttäneille ilmoitetaan valinnoista sähköpostitse hakuajan päättymisen jälkeen. Hakuaika kurssille päättyy sunnuntaina 12.2.2023.

Hinta:
Kurssi on maksuton ja se sisältää ohjelman, puolihoidon ja majoittumisen 2 hh:ssa. Matkat ovat omakustanteisia. 1 hh:ssa majoittuminen riippuu Lehmirannan varaustilanteesta ja sitä ei voida taata. 1 hh:ssa yöpymisestä peritään 30 euron lisämaksu / vrk.

Lisätietoja:
outi.kokko-ropponen@elakeliitto.fi tai 040 7257 024.

Outi Kokko-Ropponen

Liikuntasuunnittelija