Kaksi naista halaa toisiaan

Sopeutumisvalmennuskurssi työelämässä oleville/työikäisille yli 50 v. leskille, kesäkuu

Yhtäkkiä yksin® -kurssilla leskeksi jäämistä käsitellään yhdessä vertaisten kanssa kokeneen ammattilaisen ohjauksessa.
1.6.5.6.2020
Ilmoittaudu 27.3.2020 mennessä.
Lapland Hotel, Tampere
Hae

Kurssi on tarkoitettu yli 50-vuotiaille edelleen työelämässä oleville/työikäisille leskeksi jääneille henkilöille. Leskeksi jäämisestä tulee olla kulunut vähintään puoli vuotta ja pääsääntöisesti korkeintaan kolme vuotta. Sopeutumisvalmennuskurssille hakeminen ei edellytä Eläkeliiton yhdistyksen jäsenyyttä.

Sopeutumisvalmennuksessa käydään läpi suruun liittyviä asioita, yksin jäämisen aiheuttamia tunteita ja pohditaan yhdessä keinoja, jotka kantavat arjessa eteenpäin. Kurssilla pääpaino on tulevaisuudessa. Tavoitteena on sekä jäsentää omaa elämäntilannetta että saada työkaluja omien tavoitteiden saavuttamiseen.

Ohjaajat: Terhi Vedenkivi ja Liisa Salmenperä

Osallistujat: Kurssille valitaan 16 osallistujaa hakemuslomakkeiden perusteella.

Hakeminen: 27.3.2020 mennessä. Kurssi on maksuton, mutta matkakulut maksetaan itse. Kurssiin kuuluu ruokailut ja majoitus kahden hengen huoneessa, yhden hengen huoneen voi saada maksamalla erotuksen kahden hengen huoneen hintaan. Valinnoista ilmoitetaan kaikille viimeistään noin kuusi viikkoa ennen kurssia.

Osallistujavalinnoissa noudatetaan Valtioneuvoston asetusta valtionavustuksista yleishyödyllisille yhteisöille ja säätiöille terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistämiseen, 14 §

Lisätietoja p.040 7257 561

Anu Korhonen