Eläkeliitto pelaa Grey Gunnersien johdolla!

Eläkeliitto ottaa osaa peliviikkoon 5.11. maanantaina klo 12-16. Kutsumme kaikki tutustumaan senioripelaamiseen Sellon kirjastoon Espooseen - pelasit itse tai et.

Peliviikko on osa kansainvälistä ja pohjoismaista peliviikkoa 5.-11.11.2018. Peliviikko on kirjastojen aloitteesta lähtenyt pelikasvatuksen teemaviikko, jonka tavoitteena on rakentaa positiivista pelikulttuuria ja vähentää pelaamiseen ja pelaajiin liittyviä ennakkoluuloja.

Tapahtumassa pääsee mm. näkemään, miten Grey Gunners treenaa! Grey Gunners on Suomen ensimmäinen seniorien Counter Strike e-urheilujoukkue. Joukkueen keski-ikä on 72 vuotta. Joukkueessa ovat mukana Ulla ”General Ulla” Ström (70), Kari ”Rock” Waldén (77), Yrjö ”Ice” Warma (70), Markku ”Ice” Puska (73) ja Harry ”Dirty Harry” Mälkki (71). Valmentajana toimii Otto Takala, joka on aiemmin ollut mm. Suomen e-urheilun maajoukkueen päävalmentaja.

Eläkeliitto järjestää peliviikon tapahtumaa yhteistyössä Sellon kirjaston kanssa. Grey Gunnersien lisäksi tapahtumassa on muun muassa senioreista koostuva pelipaneeli, jossa keskustellaan ikäihmisten pelaamisesta. Tapahtumassa pääsee myös kokeilemaan mobiilipelejä, virtuaalilaseja tai jopa opastetusti Counter Strikeä yhdessä joukkueen kanssa.

Tapahtuma on ilmainen ja kaikille avoin. Tilaisuuteen on alaikäraja 18 vuotta Counter Strike-pelin ikärajaa noudattaen. Yläikärajaa ei ole. Tilaisuus suoratoistetaan Eläkeliiton Youtube-kanavalle.

Tervetuloa!

Sanna Tuominen