Eläkeliitto hakee talouspäällikköä

Julkaistu 15.10.2021

Pitkäaikaisen talouspäällikkömme jäädessä eläkkeelle etsimme nyt

TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ

Olet vastuussa liiton taloushallinnosta, ulkoisesta ja sisäisestä laskennasta sekä raportoinnista. Hoidat vastuullesi kuuluvissa kysymyksissä suhteet myös rahoittajiin (STEA ym), muihin viranomaisiin, pankkiin ja vakuutuslaitoksiin. Toimit talous- ja henkilöstösihteerin sekä toimistoapulaisen esimiehenä ja raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle sekä liittohallitukselle. Olet myös liiton johtoryhmän jäsen. Vastuullesi kuuluu lisäksi liiton tietohallinnon
ja tietoturvapolitiikan järjestäminen.

Odotamme sinulta kaupallista koulutusta ja vankkaa taloushallinnon sekä STEA:n avustus- ja raportointikäytäntöjen osaamista. Talouspäällikön tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää lisäksi esimieskokemusta sekä hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja. Myös Excel on sinulle tuttu työväline.

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja toimitilat Helsingin keskustan tuntumassa, hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Työ alkaa 1.2.2022 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoivomuksen kera 21.11.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@elakeliitto.fi. Otsikkokenttään tunnus ”Talouspäällikkö”.

Lisätietoja tehtävästä toiminnanjohtaja Anssi Kemppi, p. 040 7257 143

perjantaina 5.11. klo 15.00-16.30 ja keskiviikkona 10.11. klo 15.00-16.30.