Eläkeliitto hakee palkanlaskijaa määräaikaiseen työsuhteeseen

Julkaistu 30.9.2021

Viimeksi päivitetty 4.10.2021

Eläkeliitto ry hakee palkanlaskijaa

määräaikaiseen työsuhteeseen (työaika vähintään 25 tuntia viikossa) ajalle 1.11.202130.6.2022.

Palkanlaskijan työtehtäviin kuuluvat mm. kuukausipalkkaisten ja kurssityöntekijöiden palkkalaskenta sekä matkalaskujen käsittely, tulorekisteri-ilmoitukset sekä muut palkkalaskentaan liittyvät tehtävät. Lisäksi palkanlaskija hoitaa talous- ja henkilöstösihteerin työparina muita avustavia taloushallinnon tehtäviä.

Käytössämme on Sonet-taloushallinto-ohjelmisto ja palkkahallinnon Visma Payroll -ohjelma, joiden tuntemuksen katsomme suureksi eduksi.

Palkanlaskijan tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa opisto- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavia tietoja sekä riittävää kokemusta talous- ja palkkahallinnon tehtävistä.

Arvostamme kokemusta järjestöjen STEA-rahoitteisen toiminnan taloushallinnosta sekä erinomaista asiakaspalveluasennetta, kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen tuntemusta, yhteistyötaitoja, luotettavuutta ja halua oppia uutta sekä kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa.

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja toimitilat Helsingin keskustan tuntumassa, hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveesi kera sunnuntaihin 24.10.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@elakeliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja henkilöstösihteeri Merja Jansson (p. 040 7257 180, merja.jansson@elakeliitto.fitorstaina 14.10. klo 15.0017.00.

Eläkeliitto ry on Suomen suurin eläkeläisjärjestö. Järjestö valvoo eläkeläisten ja ikäihmisten oikeuksia  sekä tarjoaa palveluja ja yhdessäolon mahdollisuuksia. Eläkeliitossa toimii lähes 120 000 jäsentä, 20 piiriä ja 396 paikallisyhdistystä.