Eläkeliiton tuotteet

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 17.6.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Kaupan ylläpitäjä:

Eläkeliitto ry

Kalevankatu 61
Y-tunnus: 0201099-0

Eläkeliiton verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Ota yhteyttä: verkkokauppa@elakeliitto.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö Paytrail-verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat seuraavat pankki-, kortti- ja ‍mobiilimaksuvaihtoehdot:

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail-maksupalvelun ehdot. Painamalla ”Osta”-painiketta hyväksyt Eläkeliiton verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse: verkkokauppa@elakeliitto.fi

Huom! Asiakaspalvelumme on kesälomalla 4.7.-7.8. Tänä aikana käsitellään vain tilaukset sekä mahdolliset palautukset ja peruutukset maanantaisin ja torstaisin.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Valitessasi tuotteita ostoskoriin näet toimitustavat ja kulut ostoskorissa. Toimitustavat ja -kulut määrittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön ja tuotteiden lukumäärän mukaisesti.

Toimitustavat ja -kulut:

Kirje: 4,90 e

Pikkupaketti: 7,90 e

Postipaketti: 8,90 e

Toimitusaika

Huom! Eläkeliiton verkkokaupan tilaukset käsitellään pääsääntöisesti maanantaisin ja torstaisin. Näin ollen esimerkiksi perjantaina tehty tilaus käsitellään maanantaina.

Eläkeliiton verkkokaupan tuotteet toimitetaan Postin toimesta ja Postin normaaleja toimitusaikoja noudattaen.

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Palautusoikeus käyttämättömälle ja myyntikelpoiselle tuotteelle on 14 päivää toimituksen vastaanottamisesta. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@elakeliitto.fi. Palauttaessasi tuotetta pakkaa tuotteet huolella mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa. Merkitse pakkauksen päälle tunnus "Verkkokaupan asiakaspalautus" ja lähetä kirje tai paketti osoitteella:

Eläkeliitto ry, Kalevankatu 61, 00180 Helsinki.

On tärkeää, että liität mukaan kopion ostoksesi kuitista/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee.

Huom! Tuotetta palautettaessa asiakas maksaa palautuskustannukset. Palautuskustannuksia ei palauteta asiakkaalle.

Jos sinulle toimitetaan virheellinen tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viipymättä sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@elakeliitto.fi. Toimitamme kuluitta virheellisen tuotteen tilalle uuden tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksamasi maksun tilillesi saatuamme tuotepalautuksesi osoitteeseen:

Eläkeliitto ry, Kalevankatu 61, 00180 Helsinki.

Merkitse pakkauksen päälle tunnus "Verkkokaupan asiakaspalautus" ja liitä mukaan kuvaus tuotteen virheestä sekä kopio ostoksesi kuitista/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee. Jos haluat, että palautamme maksun tilillesi, liitä mukaan myös tilinumerosi.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.