Kalevankatu 61, 00180 Helsinki, P.(09) 7257 1100, Fax (09) 7257 1198

EL-karaoken laululista ja AlfaTV:n lähetykset

(lisätty: 22.05.2017)

Valtakunnallisen EL Karaokemestarikilpailun 2017 laululista

EL-karaokemestarikilpailu on 3.-5.10. Golden Resortissa Tahkolla. Kilpailussa käytettävä Maestron laululista löytyy pdf-muodossa täältä ja Excel-muodossa täältäLaululistasta löytyy yli 600 suomenkielistä laulutaustaa. Ulkopuolelta laululistan ei taustoja voi valita.

Excel-listasta voi hakea lauluja mm. laulun nimen, laulajan ja tuottajan mukaan. Ylhäällä tummansinisessä raidassa olevia nuolia klikkaamalla tulee esille hakukenttiä.

Kilpailuun osallistuva valitsee listalta yhden laulutaustan ensimmäiselle kilpailukierrokselle ja kaksi lisää mahdollista finaalia varten.

Aika harjoitella

Näin sanovat entiset mestarit. Nyt on paljon aikaa harjoitella. Kilpailija, ole rohkea, kokeile myös uusia lauluja. Yritä opetella sanat niin, ettei näyttö vangitse tulkintaa. Tunnista mikä laulu ja tarina istuu parhaiten juuri sinulle. Oiva keino on antaa laulun opetusta osaavan henkilön kuunnella omaa esitystä ja saada häneltä kehittävää palautetta. Nyt kesällä kerkiää saada myös esiintymiskokemusta, joka on paras jännityksen poistaja.

Majoitusvaraukset

Nyt kannattaa tehdä majoitusvaraukset ja suunnitella bussi ym. kuljetukset. Majoitukseen mahtuu myös kannustajat. Ryhmät voivat varata hulppean huvilan. Samalla voi ihailla Tahkon kaunista maisemaa. Lue lisää.
1 vrk
71 € / hlö / 2hh tai 117 € / hlö / 1hh. Hinnat sisältävät majoituksen hulppeissa Golden Resort paritalohuviloissa, liinavaatteet pedattuna, pyyhkeet, takkapuut, loppusiivouksen ja 1x kotiruokalounas ja 1x aamiaisen.

2 vrk
109 € / hlö / 2hh tai 163 € / hlö / 1hh. Hinnat sisältävät majoituksen hulppeissa Golden Resort paritalohuviloissa, liinavaatteet pedattuna, pyyhkeet, takkapuut, loppusiivouksen ja 2x kotiruokalounas ja 2x aamiaisen.

Varaukset: info@goldenresort.fi  tai puh. 017 483 210 ma-pe klo 8.00-16.00.

Mainitse varatessasi Eläkeliiton Kkaraokekilpailu (ja jos olet kilpailija, myös nimesi). Myös ryhmävarausten yhteydessä on mainittava, onko kilpailijoita mukana. Näin varmistamme, että kaikki kilpailijat ovat majoittuneet.

Seppo Mustonen
kilpailun tuottaja, järjestösihteeri
Eläkeliitto
puh. 040 7257 037, (09) 7257 1187
seppo.mustonen@elakeliitto.fi. www.elakeliitto.fi

EL-karaoke AlfaTV:ssä

Piirikarsinnat on käyty 19 piirin alueella ja niihin on osallistunut 776 kilpailijaa. Tähän lisättynä yhdistysten ja kerhojen karsinnat, yli 1 000. 10 piirin karsinnasta Fiste Oy on kuvannut ohjelman AlfaTV:lle  Alfa lähettää ohjelmat kevään ja kesän aikana kanavallaan 15 tai 19.

Alfan ohjelmien lähetystietoihin on tullut muutoksia:
Ensilähetys pysyy samana, eli keskiviikkoiltana klo 19.00.
Ensimmäinen uusinta on saman viikon lauantaina klo 19.30:
Toinen uusinta on seuraavana tiistaina klo 20.30. Yksi poikkeus on päivämäärällä 6.6. Silloin EL-karaoken toinen uusinta tulee tuntia aikaisemmin eli klo 19.30. Ohjelma löytyy
täältä.

Eläkeliiton karaoketoiminta täyttää 10 vuotta vuonna 2017.
EL-karaokevuosi 2017-esite löytyy täältä.

Vuoden 2016 EL-karaokemestarikilpailuista voi lukea täältä
Säännöt ja ohjeet karaokevuodelle 2017 löytyvät täältä