Toimintaa

Toimintakalenteri EL Nurmijärvi 2024

(2.5.24.) Seuraa kotisivuja. Paperisia Toimintakalentereita jaetaan kuukausikerhoissa.

Mitä-missä-milloin - Uutisia & vinkkejä
(23.4.24) OmaEljaksen mobiiliversio käyttöön Tuetut lomat -24. Kansallisoopperan ja -baletin virtuaalinäyttämö Stage24. Yhdistyksen lähihistoriaa uusille ja vanhoille jäsenille . Tutustu MSL:n toimintaan
Tarinatuvat Klaukkalassa ja kirkonkylässä
Tervetuloa tarinatupiin! Kerran kuussa tarinoidaan keskiviikkona klo 10-12.30 Klaukkalan srk-keskuksessa (Ylitilantie 6) ja torstaina klo 11.15-13.00 Nurmijärven Pappilassa (Pappilantie 3). Tarinatupien blogi päivittyy, käy lukemassa juttuja!

Toukosiunaus lauantaina 11.5.24. klo 10.00-12.00 Vaihian tilalla Röykässä
Kevään toukosiunaus pidetään jälleen Vaihian tilalla Röykässä, missä pidettiin viime keväänkin toukosiunaus iloisen leppoisissa tunnelmissa talonväen hyvässä huomassa. Kahviraha 3€
Unelmien liikuntapäivä ma 13.5.2024 klo 17-19
Tule mukaan liikkumaan! Liikunnallista tekemistä kaikenikäisille ja -kuntoisille. Monikon kahvio avoinna klo 19 asti. Myös EL Nurmijärvi mukana.
Pikkuloma Lehmirannassa 22. - 25.5.2024 (ilm. 30.4.)
Pikkuloma Lehmirannassa ke 22.5.

Vappuaaton kevyen musiikin konsertti Musiikkitalossa 30.4.24 (sis. kuvia)
Aurinkoinen ja lämmin sää helli vappuaattona ja viime viikon takatalvesta näkyi tienvierillä vain jokunen lumiläntti Ventoniemen bussin kerätessä Musiikkitalon vappukonserttiin menijöitä Rajamäen ja Klaukkalan välillä. Bussin kylkien sinisävyinen väritys sointui hyvin yhteen kirkkaan siniseen taivaan kanssa.
Hattujuhla & kuukausikerho 26.4.24 kirkonkylässä -sis.kuvia
Hattujuhla on yhdistyksen kevätjuhla, joka pidetään yleensä toukokuun lopussa, mutta nyt se pidettiin poikkeuksellisesti jo huhtikuussa. Sää ei ollut kovin keväinen takatalven iskettyä jo alkuviikosta lumisateineen, ja keskiviikkona Nurmijärvellä mitattiin ennätyksellinen huhtikuun lumikertymä (21 cm). Perjantainakin oli koleaa ja vielä lunta kirkonmäellä, mutta ei se iloista kevätjuhlaa haitannut!!
Kuoron aamukahvikonsertti Ahjolassa 11.4.24
Torstaiaamuna odotti herkullinen kahvipöytä Ahjolan kiviportaat kavunneita, kun kuoro Venlat & Veljet oli järjestänyt Tervetuloa aamukahville -konsertin.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Holiday Clubin senioritarjous arkisin alk. 49 €/hlö

Nauti arjesta viettämällä virkistävä päivä Holiday Clubin kylpylähotellissa tai Vierumäen hotellissa! Tule yksin tai ota mukaasi puoliso, lapsenlapsi tai ystävä.

Vuoden 2025 taskukalenterit tilattavissa - tee tilaus 31.5. mennessä!

Eläkeliiton vuoden 2025 taskukalenterit ovat nyt tilattavissa.

OmaEljaksen mobiiliversio käyttöön - tarkkaile puhelintasi tiistaina 23.4.!

Tiistaina 23.4. Eljas-jäsenrekisterin kautta lähetetään tekstiviesti kaikille jäsenille, joilla on matkapuhelinnumero.