Kalevankatu 61, 00180 Helsinki, P.(09) 7257 1100, Fax (09) 7257 1198

Eläkeliitto

kesä_piharastitJuhannusloma

19.-25.6.2017

Juhannuksena Lehmirannassa vietetään suomalaisen keskikesän juhlaa perinteisin menoin. Viikon aikana nautitaan iloisesta seurasta sekä kesästä liikkumalla ja herkuttelemalla. Lehmijärven rannalla, luonnon keskellä lauletaan kansakoululauluja, tarinoidaan miesten ja naisten juttutuvissa, jumpataan salissa ja altaalla sekä tutustutaan lomakeskuksen puutarhaan ja pihakasveihin. Alkuviikosta iltaisin Kaiken Kansan Karaokea. Aattona vietetään hauskat juhannuskarkelot orkesteritansseineen.

Ajankohta 2018:

19.-25.6.
Lomaohjaaja: Ritva Kynäkoski
Säestäjä: Rami Laitinen
Tällä viikolla lomalla mm.:
Viikon erityisohjelmaa:
pe 22.6. klo 18 Juhannusaaton ohjelma ja orkesteritanssit.

Lisäksi liikuntatuokioita sisällä ja ulkona, vesijumppaa, aivojumppaa, yhteislauluja, tarinatupia, bingoa, leikkimielisiä kisailuja, mahdollisesti tietoiskuja, illanviettoja, luennoitsijoita, kesällä ulkopelejä jne. Iltaisin on illanviettoja ja tanssia joko säestäjän tai vähintään levymusiikin tahdissa.

Aamuiset Ajatuksia päivään -tilaisuudet ovat rauhallisia yhteisöllisiä hetkiä, jotka nimensä mukaisesti herättävät ajatuksia ja käynnistävät toiminnantäyteisen päivän.

2018:

Lomaviikko 6 vrk, 515 euroa/hlö,
Eläkeliiton jäsenloma 6 vrk, 398 euroa/hlö.

Loman voi varata koko teemaviikon ajaksi, tai viikon sisältä voi valita myös lyhyemmän (1-5 vrk) mittaisen lomajakson. Kuutta vuorokautta lyhyemmät lomajaksot myydään puolihoitovuorokausien hinnalla.
Juhannusviikolla 1 vrk:

Yksi puolihoitovuorokausi sisältää majoituksen, aamiaisen, yhden lämpimän aterian, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä lomapäivien ohjelmasisällön. Myös ajankohtaan osuvat konsertit, esiintyjät ja ohjelmalliset ruokatapahtumat kuuluvat majoittuvien asiakkaiden loman hintaan.