Kalevankatu 61, 00180 Helsinki, P.(09) 7257 1100, Fax (09) 7257 1198

Eläkeliitto

Maalauskurssi kuvataiteen harrastajille

2018: 24.-30.7.

OKaari Hilkka Könönenhjaajana kuvataiteilija Kaari Hilkka Könönen.

Näe ja maalaa - Maalaa ja näe. Kurssilla keskitytään öljy- (vesiliukoiset öljyvärit), akryyli- tai akvarellimaalaukseen, jokaisen oman valinnan mukaan. Kurssille ovat tervetulleita kaikki vasta-alkajasta kokeneempaan konkariin. Pidempään maalanneita tullaan kannustamaan uusiin ilmaisu- ja materiaalikokeiluihin.

Maalausmenetelmien ohella opitaan kuvallisen ilmaisun perusasioita, pohditaan kuvapinnan rakenteellisia tapahtumia sekä havainnoidaan värien ominaisuuksia ja vuorovaikutusta. Kurssi tarjoaa yksilöllistä ja henkilökohtaista opetusta, jota luennot ja lukuisat yhteiset arviointihetket täydentävät. Tervetuloa maalauskurssille käymään joukolla antoisia keskusteluja kuvataiteesta ja sen erilaisista ilmaisumuodoista, nauttimaan kesäisestä miljööstä ja yhdessä tekemisestä.

Kouluttajan kautta on mahdollista hankkia materiaaleja: hilkka.kononen@gmail.com

Hinta (6 vrk)

Normaali: 518 euroa /hlö
EL-jäsenhinta: 418 euroa /hlö

Hinta sisältää:

Ilmoittautuminen ja tiedustelut

viimeistään kuukautta ennen kurssia Lehmirannan vastaanottoon (ma-pe klo 8.00 - 16.00) puh. (02) 727 5200.  Peruutuspaikkoja kannattaa kysyä myöhemminkin.